Crescent/monark/maraton Compact

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Humbug

Inlägg av Humbug »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kul o köra den utan stänka fram, det gäller ju o ha glasögon o så :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel
Inlägg: 1397
Blev medlem: 24 jan 2009, 00:00
Ort: Norrtälje

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det sitter en framskärm från en ciao , så nu blir man bara skitig på ryggen :D, en provisorisk lösning <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
S_Compakt
Inlägg: 2958
Blev medlem: 17 jul 2008, 23:00
Ort: Ludvika

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
tompa skrev:
dr.novolette skrev:fan va less jag blir när man vill kolla på en bild..dessa popups..först hackar bilden sakta upp å sen när den nästan e klar så bir det nån gubbe som vill spela poker va kasst å ändå har jag popblockers tröttsamt..
Håller fullständigt med om detta, har slutat klicka på dom där småbilderna, gör som jag, använd photobucket istället :evil:

http://photobucket.com/

så här ser det ut då:
Bild
Verkar ju finnas gott om plats där :D
trodde man var tvungen att ta en hel del av flänsarna på toppen med 80cc Compakt
Diskret förstärkning också <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel
Inlägg: 1397
Blev medlem: 24 jan 2009, 00:00
Ort: Norrtälje

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sotade avgasröret idag, sotigt som :twisted: sen tog jag en tur, efter en stund hörde man det där ljudet av metall mot asfalt , ljuddämparen ramlade av helt, började smattra som det gör utan ljuddämpare och jag skrämde slag på gumman på trottoaren, sen full gas hemåt, förbi två hus på vägen där poliser bor :D . så kan det gå om man inte drar åt muttrarna mer än man orkar :D <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Humbug

Inlägg av Humbug »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
körmoped skrev:Sotade avgasröret idag, sotigt som :twisted: sen tog jag en tur, efter en stund hörde man det där ljudet av metall mot asfalt , ljuddämparen ramlade av helt, började smattra som det gör utan ljuddämpare och jag skrämde slag på gumman på trottoaren, sen full gas hemåt, förbi två hus på vägen där poliser bor :D . så kan det gå om man inte drar åt muttrarna mer än man orkar :D
Haha lite kul är det o köra när det låter mycket :twisted: <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel
Inlägg: 1397
Blev medlem: 24 jan 2009, 00:00
Ort: Norrtälje

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men om polisen skulle åka förbi, vill inte tänka tanken ens <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Samuel
Inlägg: 1397
Blev medlem: 24 jan 2009, 00:00
Ort: Norrtälje

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har en 4-växlad motor pågång nu, vad behöver jag göra för att det ska funka så bra som möjligt? <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Skriv svar