<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jodu, här har man legat nere och inte finns det reservdelar heller. Jag måste vara en utgången modell.
Först 1 månad influensa sen 1 månad ryggvärk . Fytusan nu är jag less på att ligga raklång å se på tv.
Efter jul är jag nog redo för randning och mek. <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev:Jodu, här har man legat nere och inte finns det reservdelar heller. Jag måste vara en utgången modell.
Först 1 månad influensa sen 1 månad ryggvärk . Fytusan nu är jag less på att ligga raklång å se på tv.
Efter jul är jag nog redo för randning och mek.
Så kan det gå när man åker för lite moppe
Krya på dig <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev:Jodu, här har man legat nere och inte finns det reservdelar heller. Jag måste vara en utgången modell.
Efter jul är jag nog redo för randning och mek.
Så kan det gå när man åker för lite moppe
Krya på dig
Moppe till jobbet idag åxå -19 grader.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ok -19 de va kallare än här de. hade me moppe te jobbet som ja alltid haft senaste året. men här va de bara -9 i morse, haha <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->-19, det är ju varm. Var ute och högg en gran i morse, då var det -24 grader Hunden skällde på mig så henne fick jag gå tillbaka med, det var för kallt tyckte hon <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle skrev:-19, det är ju varmt. Var ute och högg en gran i morse, då var det -24 grader Hunden skällde på mig så henne fick jag gå tillbaka med, det var för kallt tyckte hon
På moped då? annars är det ju ingen sport... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Njae, mopeden bar jag på ryggen, hittade inte sågen så jag fick nöta av trädstammen med raketens bakdrev <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I Göteborg har vi -7 och en vind på 12 m/sek.
Motsvarar -27 vid vindstilla
Fy fan, vad blir det då med -15 och 18 m/sek.... kolla länken....
Ni har det nog bra där uppe i norr i alla fall......
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Javisst, där jag växte upp var det inte ovanligt med minus 30-40 grader. Då går det inte att få in luften i lungorna utan att det smärtar. Inget mot -15 å rejäl blåst som det kan vara här eller i Luleå. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja varför inte muntra upp med en midsommarbild i midvintertid (på måndag är det vintersolstånd)
PS. Jag vet att det fattas något på bilden men det är bara där, dvs på bilden, det fattas. DS.
Åsså en annan sommarbild <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60