<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ånä måste ju renoveras nåt uddamärke oxå dessutom har denna få stå i karantän ett tag så jag tror värsta smittrisken är över <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
peezee skrev:Vilken av mopparna har hon till jobbet?
nä alabamamannen bor hos morsan 40 å still oskuld (inte morsan..)
Bussiga klubben
"Vilken av mopparna har hon till jobbet?"
Tyckte min kommentar var helt oskyldig och till och med mycket rolig!
Jag fattar att det inte var hans mammas mopeder och att han bara har sina grejer där.
Om detta missuppfattades så ber jag alabamamannen om ursäkt för detta, min enda förklaring är att jag är född och uppvuxen i Göteborg. <!-- </EdIndex> --></div>
"Bussiga klubben" var inte på något sätt riktat mot dig peezee utan orsaken var ovanstående citat. Skulle nog klippt och klistrat direkt utan att ha klickat på citeraknappen på doktorns inlägg. Ditt inlägg var ju jättetrevligt. Mitt lilla inlägg var nog mest lite ironiskt för jag vet att alabamamannen, doktorn och Grannen ofta är ironiska mot varandra här på forumet. Det som citerats ovan gav iaf mig ett gott skratt.
Hoppas alla är och blir glada igen <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
peezee skrev:Vilken av mopparna har hon till jobbet?
Bussiga klubben
"Vilken av mopparna har hon till jobbet?"
Tyckte min kommentar var helt oskyldig och till och med mycket rolig!
Jag fattar att det inte var hans mammas mopeder och att han bara har sina grejer där.
Om detta missuppfattades så ber jag alabamamannen om ursäkt för detta, min enda förklaring är att jag är född och uppvuxen i Göteborg.
D är ingen fara Mamsen är 75 bast så hon kör inte så mkt längre.Däremot köpte hon en ny Monarscoot 1962 som brorsan har i sin ägo... <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev:Om jag fattade det rätt så var det fritt för andra att visa sina garagebilder här... Så jag kör på.
Endel utav mopparna i 2-takts bodegan
Del av ena mekrummet. Några snurror jag borde ta mig tid att fixa.
Alabamamannen - Jag kan ta hand om Älgläppen innan den faller omkull
Tror ja d,men nu är läppen flyttad till ett annat stall där den går & betar med enbart 2 andra moppar.1 Björneborgare & en Fram Comet <!-- </EdIndex> --></div>