Vilket folk de finns på tradera.
-
-
- JanneHagnell
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>S_Compakt skrev:Jag har ett gäng bilder som jag klippt sönder och säljer nu i delar, mot en större summa pengar kan jag ev skiljas ifrån några
pm:a gärna ett bud
dock inga skambud
Ha,ha ja vad säger man. Det kanske blir förändring av styret i september och återgång till bidrag för vissa som alla andra betalar. Kanske kan vara något ?
Ja , säger dock många s.k egna företagare , som kan ALLT .. wått skatt ? är det nåt jag ska betala som ? <!-- </EdIndex> --></div>Ullen skrev:S_Compakt skrev:Jag har ett gäng bilder som jag klippt sönder och säljer nu i delar, mot en större summa pengar kan jag ev skiljas ifrån några
dock inga skambud
Ha,ha ja vad säger man. Det kanske blir förändring av styret i september och återgång till bidrag för vissa som alla andra betalar. Kanske kan vara något ?
<!-- </EdIndex> --></div>S_Compakt skrev:Ja , säger dock många s.k egna företagare , som kan ALLT .. wått skatt ? är det nåt jag ska betala som ?Ullen skrev:S_Compakt skrev:Jag har ett gäng bilder som jag klippt sönder och säljer nu i delar, mot en större summa pengar kan jag ev skiljas ifrån några
dock inga skambud
En bra ide det där med att klippa kort. Kan ju kanske säljas som pussel och då görs det ju helt plötsligt något kreativt . Lycka till att ge istället för att ta.
-
moget svar menar ja. rätt ska va rätt tycker ja. man kan va seriös om man ska va på tradera. ja tar alltid egna foton. men fortsätt ni ullen o compact o fjanta er. de kommer man långt i livet på. <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt skrev:Jag har ett gäng bilder som jag klippt sönder och säljer nu i delar, mot en större summa pengar kan jag ev skiljas ifrån några
dock inga skambud
moget svar menar ja. rätt ska va rätt tycker ja. man kan va seriös om man ska va på tradera. ja tar alltid egna foton. men fortsätt ni ullen o compact o fjanta er. de kommer man långt i livet på. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Niklas , det var självklart inte till dig det var riktat utan mera en slaktar pik... håller med dig till fullo <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg skrev:moget svar menar ja. rätt ska va rätt tycker ja. man kan va seriös om man ska va på tradera. ja tar alltid egna foton. men fortsätt ni ullen o compact o fjanta er. de kommer man långt i livet på.S_Compakt skrev:Jag har ett gäng bilder som jag klippt sönder och säljer nu i delar, mot en större summa pengar kan jag ev skiljas ifrån några
dock inga skambud
Niklas , det var självklart inte till dig det var riktat utan mera en slaktar pik... håller med dig till fullo <!-- </EdIndex> --></div>
-
okok då e ja me. idag ska nog moppen ut o bli fotad i fina vädret hihi. bildupdate ikväll. <!-- </EdIndex> --></div>S_Compakt skrev:NiklasHögberg skrev:moget svar menar ja. rätt ska va rätt tycker ja. man kan va seriös om man ska va på tradera. ja tar alltid egna foton. men fortsätt ni ullen o compact o fjanta er. de kommer man långt i livet på.S_Compakt skrev:Jag har ett gäng bilder som jag klippt sönder och säljer nu i delar, mot en större summa pengar kan jag ev skiljas ifrån några
dock inga skambud
Niklas , det var självklart inte till dig det var riktat utan mera en slaktar pik... håller med dig till fullo
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248