Vilket folk de finns på tradera.

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
RoRRe

Inlägg av RoRRe »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du kan ju alltid vattenstämpla korten. Om du vill vara lite överseriös alltså :) <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->över seriös vill ja inta va men ja har ju rätt i saken att fotona e mina o han kan ta egna. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bra att du uppträdde korrekt NH, det kommer man långt med.
Fortsätt på den vägen. :) <!-- </EdIndex> --></div>
RoRRe

Inlägg av RoRRe »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, kämpa på. Det lär nog ta ett tag, men de kanske e värt det. <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
RoRRe skrev:Ja, kämpa på. Det lär nog ta ett tag, men de kanske e värt det.
tycker bara att rätt ska vara rätt. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
JanneHagnell

Inlägg av JanneHagnell »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om du inte vill anmäla honom hos Tradera så kan du ju alltid ge dåligt omdöme, i alla fall... <!-- </EdIndex> --></div>
Ullen

Inlägg av Ullen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har skänkt en slant till offren i Haiti . Känns som ett bättre engagemang.
Lycka till dock.

Slaktaren <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har ett gäng bilder som jag klippt sönder och säljer nu i delar, mot en större summa pengar kan jag ev skiljas ifrån några
pm:a gärna ett bud

dock inga skambud

:wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Ullen

Inlägg av Ullen »

S_Compakt skrev:Jag har ett gäng bilder som jag klippt sönder och säljer nu i delar, mot en större summa pengar kan jag ev skiljas ifrån några

dock inga skambud

Ha,ha ja vad säger man. Det kanske blir förändring av styret i september och återgång till bidrag för vissa som alla andra betalar. Kanske kan vara något ?

:wink:
<!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

Ullen skrev:
S_Compakt skrev:Jag har ett gäng bilder som jag klippt sönder och säljer nu i delar, mot en större summa pengar kan jag ev skiljas ifrån några

dock inga skambud

Ha,ha ja vad säger man. Det kanske blir förändring av styret i september och återgång till bidrag för vissa som alla andra betalar. Kanske kan vara något ?

Ja , säger dock många s.k egna företagare , som kan ALLT .. wått skatt ? är det nåt jag ska betala som ? <!-- </EdIndex> --></div>
Ullen

Inlägg av Ullen »

S_Compakt skrev:
Ullen skrev:

dock inga skambud

En bra ide det där med att klippa kort. Kan ju kanske säljas som pussel och då görs det ju helt plötsligt något kreativt . Lycka till att ge istället för att ta.

Ja , säger dock många s.k egna företagare , som kan ALLT .. wått skatt ? är det nåt jag ska betala som ?
<!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

dock inga skambud

moget svar menar ja. rätt ska va rätt tycker ja. man kan va seriös om man ska va på tradera. ja tar alltid egna foton. men fortsätt ni ullen o compact o fjanta er. de kommer man långt i livet på. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ullen

Inlägg av Ullen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ursäkta trådavbrottet Niklas ! Har full respekt för ditt resonemang.
Bara kul att jävlas lite med röda mopedälskare.

Ha det <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

NiklasHögberg skrev:

dock inga skambud

moget svar menar ja. rätt ska va rätt tycker ja. man kan va seriös om man ska va på tradera. ja tar alltid egna foton. men fortsätt ni ullen o compact o fjanta er. de kommer man långt i livet på.

Niklas , det var självklart inte till dig det var riktat utan mera en slaktar pik... håller med dig till fullo <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

S_Compakt skrev:
NiklasHögberg skrev:

dock inga skambud

moget svar menar ja. rätt ska va rätt tycker ja. man kan va seriös om man ska va på tradera. ja tar alltid egna foton. men fortsätt ni ullen o compact o fjanta er. de kommer man långt i livet på.

Niklas , det var självklart inte till dig det var riktat utan mera en slaktar pik... håller med dig till fullo
okok då e ja me. idag ska nog moppen ut o bli fotad i fina vädret hihi. bildupdate ikväll. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Skriv svar