En elak jä...

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Amstaff_Loco

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har inget Mc kort men har lånat en Z1000 några gånger och jag kan säga så här att jag tyvärr kör på samma sätt med z1000 som med en tretti knyckare mao. fullt spätt, därför känns de som om det är både mysigare och säkrare nu när man e 2 barnsfar att åka moppe.. z1000 va några årsedan jag åkte nu och idag skulle jag aldrig skaffa mig en egen utan nått härligt i bobber stilen kanske... <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja moppe å mc är så olika..Nog kör jag mc ibland men man hinner liksom bli less innan man har baxat ut hojen å klätt på sig. sen om man vill köra med någon så måste man ju höra med en som har en mc. En moppe är så enkel den lyfter man runt slänger på sig en kruka å sen knattrar man iväg. Vill man ha med sig ngn. på färden så kan man bara ropa åt frugan, grabben eller grannen moped finns det ju en extra av!
Men vill man ha kvar känslan av enkelhet å ändå ha bra vrid/topspeed så funkar ju en 98cc bra dom är riktigt spännande att gasa på med. Pinngas,pys,handväxel å trampor i 80blås gör färden riktigt rolig å laglig dessutom :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Man tackar på förhand - skönt att man slipper köpa moppe iår. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->gäller bara dom andra (snygga) grannarna du får tack vackert fixa din moppe själv :twisted: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jaha - Doktorn har lagt ifrån sig skalpellen för en lättare vila, ska väl
få tag i nån glapp,ommålad,orenoverbar gammalt junk framöver - det
finns ju bogserlina så att även jag kan få rulla me :? <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar