<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snyggt jobbat, helt klart en proffs renovering
Vad har du använt för färg för att lacka motorn ? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->´ja den blev ruggit fin ja hörde att den var varv villig också
det dära har du verkligen lyckats med <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tkr den skulle vara ännu finare med rostfria kåpor ( ettansmopeder har fina kit ) annars är den ett stilexempel! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Håller med Raket/Josfine + zappafan att lackade kåpor och skydd är snyggare än rostfria....
Det som varit/är lackerat skall vara lackerat..Typ orginal!
Tusen tack för det posetiva omdömet klein.... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har ett rostfritt kåpkitt ink verktygslåda , det tråkiga är att man ska ha en färg som tar fram det rostfria , väljer nu mellan svart och en mörk blåmet (nästan åt lilahållet) <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt skrev:Jag har ett rostfritt kåpkitt ink verktygslåda , det tråkiga är att man ska ha en färg som tar fram det rostfria , väljer nu mellan svart och en mörk blåmet (nästan åt lilahållet)
Tror S_Compakt gillar Bling Bling ala "pimp my ride"... <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt skrev:Jag har ett rostfritt kåpkitt ink verktygslåda , det tråkiga är att man ska ha en färg som tar fram det rostfria , väljer nu mellan svart och en mörk blåmet (nästan åt lilahållet)
Tror S_Compakt gillar Bling Bling ala "pimp my ride"...
Hehe .. nejdå , men Crome är snyggt <!-- </EdIndex> --></div>