En liten del av min lokala moped guru
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Jo det var ju lite kul, men så fort "Dr.Novolette" har skrivit nåt så kommer det nå SPAM från "Grannen", det slår aldrig fel. Ganska tröttsamt i varje tråd! Skärpning... <!-- </EdIndex> --></div>NRoos skrev:Nä vadå de va väl ett ganska roligt skämt doktorn drog.
-
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
- zappafan
- Forumsponsor
<!-- </EdIndex> --></div>
Håller nog med dej lite...monark 50s skrev:Jo det var ju lite kul, men så fort "Dr.Novolette" har skrivit nåt så kommer det nå SPAM från "Grannen", det slår aldrig fel. Ganska tröttsamt i varje tråd! Skärpning...NRoos skrev:Nä vadå de va väl ett ganska roligt skämt doktorn drog.

Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja..ber om ursäkt om jag sårat dig humbug men det var faktiskt lite med glimten i ögat hoppas du inte tar illa upp
men allvarigt talat kanske man ska ta sig en liten fundering innan man knallar runt med mobilkameran hos folk. Att fråga vederbörande om det är ok att man lägger upp bilder på hans allra heligaste på ett forum är ju en fin gest (jag hade då inte gillat om någon fotat min källare å lagt ut det på tex facebook utan att fråga)Men det kanske du har gjort så då är jag ju ute å cyklar.. ber om ursäkt isf:oops:
cyklar måste jag nog även säga att du Nicklas gör med att du först bli sur på humbug för att han inte håller vad han lovar å kallar honom för skojare. Sedan gör du samma sak med din 2013 erbjuder den sedan backar du ur å säger att den ev. ska gå för högsbjudande...

cyklar måste jag nog även säga att du Nicklas gör med att du först bli sur på humbug för att han inte håller vad han lovar å kallar honom för skojare. Sedan gör du samma sak med din 2013 erbjuder den sedan backar du ur å säger att den ev. ska gå för högsbjudande...

-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
-
-
D man förlorar vinner en annandr.novolette skrev:ja..ber om ursäkt om jag sårat dig humbug men det var faktiskt lite med glimten i ögat hoppas du inte tar illa uppmen allvarigt talat kanske man ska ta sig en liten fundering innan man knallar runt med mobilkameran hos folk. Att fråga vederbörande om det är ok att man lägger upp bilder på hans allra heligaste på ett forum är ju en fin gest (jag hade då inte gillat om någon fotat min källare å lagt ut det på tex facebook utan att fråga)Men det kanske du har gjort så då är jag ju ute å cyklar.. ber om ursäkt isf:oops:
cyklar måste jag nog även säga att du Nicklas gör med att du först bli sur på humbug för att han inte håller vad han lovar å kallar honom för skojare. Sedan gör du samma sak med din 2013 erbjuder den sedan backar du ur å säger att den ev. ska gå för högsbjudande...![]()

-
så håll i vännen du har kär.. <!-- </EdIndex> --></div>Alabamamannen skrev:D man förlorar vinner en annandr.novolette skrev:ja..ber om ursäkt om jag sårat dig humbug men det var faktiskt lite med glimten i ögat hoppas du inte tar illa uppmen allvarigt talat kanske man ska ta sig en liten fundering innan man knallar runt med mobilkameran hos folk. Att fråga vederbörande om det är ok att man lägger upp bilder på hans allra heligaste på ett forum är ju en fin gest (jag hade då inte gillat om någon fotat min källare å lagt ut det på tex facebook utan att fråga)Men det kanske du har gjort så då är jag ju ute å cyklar.. ber om ursäkt isf:oops:
cyklar måste jag nog även säga att du Nicklas gör med att du först bli sur på humbug för att han inte håller vad han lovar å kallar honom för skojare. Sedan gör du samma sak med din 2013 erbjuder den sedan backar du ur å säger att den ev. ska gå för högsbjudande...![]()
-
är ju fler som e intresserade av moped skrället. o de där me o skicka stora skaer e inte min grej. men men ja e väl ute o cyklar då. kanske lika bra o ge sig av från er så retar man inte upp någon på något sätt. <!-- </EdIndex> --></div>dr.novolette skrev:ja..ber om ursäkt om jag sårat dig humbug men det var faktiskt lite med glimten i ögat hoppas du inte tar illa uppmen allvarigt talat kanske man ska ta sig en liten fundering innan man knallar runt med mobilkameran hos folk. Att fråga vederbörande om det är ok att man lägger upp bilder på hans allra heligaste på ett forum är ju en fin gest (jag hade då inte gillat om någon fotat min källare å lagt ut det på tex facebook utan att fråga)Men det kanske du har gjort så då är jag ju ute å cyklar.. ber om ursäkt isf:oops:
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248