Angånde kolvbults lager(nållager). Sachs Ahtena 80cc

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Smakar det så kostar det som man brukar säga!! :D :D <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
VRM Roffe skrev:
billykid skrev:
vodka skrev:Ja det är samma annars finns det nya hos vrm.se
Ska du dit med en 80cc på ekf sätt ditt ett nytt då vet du att det håller och du slipper ett dyrt ras pga dåligt nållager. :pinocchio: :bike_pedalare:
.................med frakt 180kr styck hos VRM.se...................... :D
Håll dig till sanningen...
Lager kostar 135 kronor.
men sen så ska det skickas och fixas hem till dig..
Porto och hantering till posten förpackning mm 45 Kr.
SKITBILLIGT !!!!!!!!!!
Om du tror att ett lager ska kosta 50 kronor som du skriver varför ringer inte du till Röda korset eller någon annan hjälporganisation???

Jag jobbar häcken av mig för att ni ska kunna få bästa service och support!!

Om du INTE fattar att saker och ting kostar, så byt hobby till kottsamling eller nåt!!!
Hmm jag trodde det var plus frakten men är ändå ett jätte bra PRIS HOS ROFFE...
ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt ogenom tänkta inlägg!
<!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Inlägg av billykid »

VRM Roffe skrev:
billykid skrev:
Ska du dit med en 80cc på ekf sätt ditt ett nytt då vet du att det håller och du slipper ett dyrt ras pga dåligt nållager. :pinocchio: :bike_pedalare:
..................Med frakt.180kr styck hos VRM.se......................
Håll dig till sanningen...
Lager kostar 135 kronor.
men sen så ska det skickas och fixas hem till dig..
Porto och hantering till posten förpackning mm 45 Kr.
SKITBILLIGT !!!!!!!!!!
Om du tror att ett lager ska kosta 50 kronor som du skriver varför ringer inte du till Röda korset eller någon annan hjälporganisation???

Jag jobbar häcken av mig för att ni ska kunna få bästa service och support!!

Om du INTE fattar att saker och ting kostar, så byt hobby till kottsamling eller nåt!!!
vodka

Inlägg av vodka »

billykid skrev:
....Med frakt...180kr styck hos ROFFEVRM.se... :D

PS vodka..läs trådens början det står att jag bara är intreserad av ett nytt nållager... :)
Eller tips....vart man kan få tag i ett kolvbults lager till Sachs Athena 80cc !!!!
Har noterat att du har ändrat detta inlägg idag (3 gånger) och det står i ditt första inlägg se ovan den feta texten tycker du ska läsa det en gång till, förresten läs hela tråden. Där står det klart och tydligt att du frågar om det är samma till 80cc vilket din fråga är och du gör bara bort dig själv med dina sista inlägg. <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är det inte bra så att du trycker på citera ? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu måste jag lägga mig i. Jag har inte följt tråden från början och kan inte avgöra vad som ändrats i inläggen i efterhand.

Jag förstår att VRM Roffe reagerade.
Om man i väljer att klaga på ett företag på en av Sveriges mopedsajter, så har man startat en ryktesspridning utav dess like. Detta kan faktiskt resultera i förlorad inkomst för företagaren.
Så lös frågor direkt med handlaren i fråga i stället för att undvika sådana situationer. Vi vill väl alla ha god kontakt och fortsatt hjälp av de personer som ägnar sin tid åt att ta fram och nytillverka delar till våra mopeder.
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

Raketsport skrev:Nu måste jag lägga mig i. Jag har inte följt tråden från början och kan inte avgöra vad som ändrats i inläggen i efterhand.

Om man i väljer att klaga på ett företag på en av Sveriges mopedsajter, så har man startat en ryktesspridning utav dess like. Detta kan faktiskt resultera i förlorad inkomst för företagaren.
Så lös frågor direkt med handlaren i fråga i stället för att undvika sådana situationer. Vi vill väl alla ha god kontakt och fortsatt hjälp av de personer som ägnar sin tid åt att ta fram och nytillverka delar till våra mopeder.
Hej Josefine, läs gärna hela tråden, Jag anser att det är mycket velande fram och tillbaka, Jag tror inte att det har varit meningen att skita ner WRM som företag, utan jag tror det har varit ett misstag på gång, Jag har handlat cross och mopedgrejor under många år hos Hallman, Lelles, och även Nisses Mc då dom fanns, alltså sedan 70 talet, och har aldrig blivit bemött med sådant språk som här utdelas när folk anmärker på pris,det gäller att komma överens och vara smidig,om man vill sälja, och jag säger än en gång, Kunskap , gör inte att man kan uttrycka sig hur som helst, Obs! detta är min egen åsikt staff_36-1 <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
VRM Roffe
Kontakt:

Inlägg av VRM Roffe »

alf-johan skrev:
Raketsport skrev:Nu måste jag lägga mig i. Jag har inte följt tråden från början och kan inte avgöra vad som ändrats i inläggen i efterhand.

Hej Josefine, läs gärna hela tråden, Jag anser att det är mycket velande fram och tillbaka, Jag tror inte att det har varit meningen att skita ner WRM som företag, utan jag tror det har varit ett misstag på gång, Jag har handlat cross och mopedgrejor under många år hos Hallman, Lelles, och även Nisses Mc då dom fanns, alltså sedan 70 talet, och har aldrig blivit bemött med sådant språk som här utdelas när folk anmärker på pris,det gäller att komma överens och vara smidig,om man vill sälja, och jag säger än en gång, Kunskap , gör inte att man kan uttrycka sig hur som helst, Obs! detta är min egen åsikt staff_36-1
Det kan omöjligt vara ett misstag då jag har varit ÖVERTYDLIG i varje kontakt om vad som gäller,med han som ville ha ett lager..

Du kan inte jämföra dina besök på Lelles 1976 etc med att dividera priser och pruta,jämfört med dagens internet och spridning av felaktiga budskap!

Jag har aldrig haft någon intention att kriga med kunden.
Utan tvärt om, alltid försökt möta hög kvalitet och kunskap tillsammans med snabba och bra leveranser.

Med samma rätt som du vill uttrycka din rättighet att tycka vad du vill,så måste jag också få göra det.

Den stora skillnaden är att när jag skriver i ett forum, är det inte för att kasta paj...

Om du hakar upp dig på någon av mina formuleringar så ber jag om ursäkt för att du känner kränkt.
Det var ju som du förstår inte riktat till dig, utan brevet var menat till en annan. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

VRM Roffe skrev:
alf-johan skrev:

Hej Josefine, läs gärna hela tråden, Jag anser att det är mycket velande fram och tillbaka, Jag tror inte att det har varit meningen att skita ner WRM som företag, utan jag tror det har varit ett misstag på gång, Jag har handlat cross och mopedgrejor under många år hos Hallman, Lelles, och även Nisses Mc då dom fanns, alltså sedan 70 talet, och har aldrig blivit bemött med sådant språk som här utdelas när folk anmärker på pris,det gäller att komma överens och vara smidig,om man vill sälja, och jag säger än en gång, Kunskap , gör inte att man kan uttrycka sig hur som helst, Obs! detta är min egen åsikt staff_36-1
Det kan omöjligt vara ett misstag då jag har varit ÖVERTYDLIG i varje kontakt om vad som gäller,med han som ville ha ett lager..

Du kan inte jämföra dina besök på Lelles 1976 etc med att dividera priser och pruta,jämfört med dagens internet och spridning av felaktiga budskap!

Jag har aldrig haft någon intention att kriga med kunden.
Utan tvärt om, alltid försökt möta hög kvalitet och kunskap tillsammans med snabba och bra leveranser.

Med samma rätt som du vill uttrycka din rättighet att tycka vad du vill,så måste jag också få göra det.

Den stora skillnaden är att när jag skriver i ett forum, är det inte för att kasta paj...

Om du hakar upp dig på någon av mina formuleringar så ber jag om ursäkt för att du känner kränkt.
Det var ju som du förstår inte riktat till dig, utan brevet var menat till en annan.
Vill bara poängtera att jag handlade hos Lelles så sent som i går,och handlade till min sons Yamaha, som är ett classic projekt 1980a, och jag mekar till honom som jag gjorde på 70-80 talet när han körde cross, oavsett vem brevet var riktat till så står jag kvar med min åsikt, om hur man behandlar en kund, jag vet att du är en mycket duktig mekaniker och även förare, och det Bildrespekterar jag verkligen, och det är än en gång så att WRM är ett bra alternativ, med kunnigt folk.Och jag ägnar mej absolut inte åt pajkastning, utan vill bara att alla ska känna sej lika värdiga som kund Mvh Affe <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
vodka

Inlägg av vodka »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tycker att ni ska läsa HELA tråden NOGA och notera vad som grabben har skrivet han har gort ändringar i sina inlägg kolla sen vad Roffe har citerat för ord.
Från ha smutskastat Roffe och påstått att Han är dyr har han genom ätt ändra nått inlägg gort en kovändning. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar