Vem av er klagar på att jag skriver i trådar som halkat ner?

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:lol: Helt klart så blir jag glad över att ni har en glad och sund attityd, jag borde
inte ens ha behövt skriva en tråd om detta fjolliga klagomål men ibland så
blir ju även lilla jag sne,och ni - jag tål massor med glirningar från er alla så fortsätt
i samma anda, jag tycker bara att det är kul med en rak attityd och med en glimt i ögat.
Kör på och me loves all of you - man ser verkligen vilka som kör med raka puckar och verkligen
är här inne på forumet av rätta skälen.
Allvar blandat med glada skämt fungerar i längden.
Tackar för erat stöd killar o Tjejer slider_thankyou.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Min melodi :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
2takt68

Inlägg av 2takt68 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Åfanken inte visste jag att det fanns bästföredatum på trådar :oops: Nä skämt och sido det är väl en trevlig ton och suntförnuft som gäller :?:
tex en gammal mek tråd kan ju vara aktuell länge eller ta en tråd som finns om vädret under allmäntsnack ja menar väder har vi ju hela tiden.
Från min sida så är allt jag skrivet väl menat och som hjälp om någon har bekymmer en och annan gliring kanske åker in men inget under bältet.Stå på dig Grannen thumb_up <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Okej jag erkänner! Det var jag! Eller inte.. :lost gloria:

Tycker att du gör helt rätt att bumpa upp äldre trådar. Gjorde det nyligen för jag har fortfarande inte fått ordning på mopeden och vilken skada skulle det göra om det kom upp lite äldre trådar. Tycker att den här "anmälan" bara var löjlig. <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->keep on bumpingBild <!-- </EdIndex> --></div>
Peppe^
Kontakt:

Inlägg av Peppe^ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, det här är ju inte Muppenet :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Bild
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Peppe^ skrev:Ja, det här är ju inte Muppenet :roll:

:roll: :roll:

Ursäkta om jag "bumpar en sådan gammal tråd". Skämt åsido. Mitt internet har varit borta i 6 dagar nu....

Många missuppfattar mig nu. Såklart man ska få skriva i gamla trådar. Bara för att den inte varit aktiv på 1-2 månader betyder det inte att det är helt förbjudet att skriva i dem. Gamla diskussioner får man gärna "bumpa" upp för att den ska fortsätta. Men gäller det en gammal frågetråd där trådskaparen redan fått bukt på sina problem är det rätt så onödigt att bumpa upp den, genom att försöka hjälpa trådskaparen. Men ska man ställa en fråga som behandlar ämnet går det naturligtvis bra.

Men detta är ifrån person till person. Jag själv som varit moderator på moppenet en längre tid än vad jag varit här. Är van vid dem reglerna. Raketsport är ett mer fritt forum gällande bumpning, dubbelpostning, off-topic m.m.

Jag får ursäkta mig om jag agerat fel. :) <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Rexxy skrev:
Peppe^ skrev:Ja, det här är ju inte Muppenet :roll:

:roll: :roll:

Ursäkta om jag "bumpar en sådan gammal tråd". Skämt åsido. Mitt internet har varit borta i 6 dagar nu....

Många missuppfattar mig nu. Såklart man ska få skriva i gamla trådar. Bara för att den inte varit aktiv på 1-2 månader betyder det inte att det är helt förbjudet att skriva i dem. Gamla diskussioner får man gärna "bumpa" upp för att den ska fortsätta. Men gäller det en gammal frågetråd där trådskaparen redan fått bukt på sina problem är det rätt så onödigt att bumpa upp den, genom att försöka hjälpa trådskaparen. Men ska man ställa en fråga gällande topicen går det naturligtvis bra.

Men detta är ifrån person till person. Jag själv som varit moderator på moppenet en längre tid än vad jag varit här. Är van vid dem reglerna. Raketsport är ett mer fritt forum gällande bumpning, dubbelpostning, off-topic m.m.

Jag får ursäkta mig om jag agerat fel. :)
Bäst att du förtydligar dig rexxy, det finns kanske någon som tolkar ditt inlägg fel :roll:
Menar du att moppenet är mycket bättre forum än raketsport eller var det menat sarkastiskt om friare forum :roll:
Tycker fortfarande att styrkan på forumet är mångfalden tillsammans med kunskapen och glädjen mellan medlemmarna :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Varken eller! :wink:

Men ni får räkna med att medelåldern på raketsport är lite högre än på moppenet. Så här på raketsport funkar det bra utan strikta regler. Att tygla 15 åringar kan vara lite svårare. :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Så sant Rexxy :D

Nä för tusan du är ju moderator på fler ställen med andra regler. Vi har ju nyss börjat samarbeta så det kommer bara att flyta på bättre och bättre med tiden... :thumb: <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Skriv svar