Fredag igen i morgon..... Vad gör ni i helgen?

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Solen och asfalten lockade fram fetbruksen och grabben min tog en repa på en halv timma. Talade om att jag måste sänka utväxlingen. Hum <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lägga ut en massa NOS delar på tradera på lördag och på söndag se om man har tjänat ihop några ynka kronor på auktionerna. Så lär man väl gå ut i garaget och klia sig i huvet över novoletten och tändningen.. Kan även bli så att man mäter lite och tar reda på varför man inte får helljus på pvn. En vanlig helg med andra ord :tierdeyes: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ska se lite skidor på TV, sen tvätta bilen, jobba lite med bakstötdämparen på Yamanhan, så att sonen blir nöjd :research: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
vihan

Inlägg av vihan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Grannen skrev:8) Fredagsmyyyyset börjar innfinna sig, ska få besök av en herre som ska hämta mopedgrejer av mig i utbyte mot nån spänn... :)
Kvällen ska avnjutas med familjen som vanligt för att samla kraft till lördagens stora händelse:
Travtippande på fm och en skotertur på em.
Söndagen så kommer det besök igen - nu för en snålfika med godoppa.
Får försöka hitta på någonting emellanåt när man har dötid.. :)

Pangerva:Ängelholm är väl fint den här tiden på året - hela min "ungdom" gick jag en massa kurser därnere,
Så jag är välbekant med klitterbyn och hotellen i staden - mycket fina kullerstensgator mm.
Ha de gött i solskenet alla :)
Grannen tycker du att ängelhol här nere är fint så borde du ta en tripp till Ystad och Helsingborg det är två väldigt fina städer :wink:

Bor själv en bit utanför Ystad!
mvh <!-- </EdIndex> --></div>
Mathias

Inlägg av Mathias »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Man kanske tar sig en tur med raketaren igen om det är vackert väder.
Vart första svängen idag ...helt underbart :D <!-- </EdIndex> --></div>
Mathias

Inlägg av Mathias »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Man kanske tar sig en tur med raketaren igen om det är vackert väder.
Vart första svängen idag ...helt underbart :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vihan, jag har varit i skåne några gånger, min svåger bor i Simrishamn, det är GANSKA fint där :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Matte

Inlägg av Matte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ska ladda inför semesterveckan som kommer. Fyller 50 och rymmer på en charterresa tillsammans med gumman. Ska upp för 4 Söndag morgon för resa till Arlanda
Ps: Har monterat ett nytt NOS styrlås på Monarscooten i kväll :) <!-- </EdIndex> --></div>
Säcken
Forumsponsor
Kontakt:

Inlägg av Säcken »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kul tråd :D Själv har ja vart å badat i 3timmar nu mä töserna, så nu blir dä fredasmys. Lördan blir dä först 2km simmning på morronen sen blir dä fika i klubbstugan vid 12. Sen ä ja barnvakt resten av helgen, sambon ska ut å svänga sina lurviga :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Leone

Inlägg av Leone »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->blir väl att bygga vidare på min stockompact, ställa in växlar. skall porta någon cylinder, kanske fräscha upp min 2000 med lite färsk färg, gå igenom en motor och montera ihop inför försäljning.. lägga ut lite Gulfgrejjer på tradera... sen är det ju fysiktenta och svenskaprov nästa vecka, plus lite vanliga läxor, så kanske pluggar lite mellan varven.... :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->*vihan* måste faktiskt hålla med dig Helsingborg är en mycket vacker stad..har ju varit där några gånger 8) ..Sofiero är rysligt vackert och fridfullt att vandra omkring på..dessutom går det ju att ha skoj i Helsingör oxå i grannlandet slider_cheers.gif när man ändå är i den ändan av sverige.. :wink: man får nog göra sig någon fler vända söderut.. :) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Grattis på 50-årsdagen då Matte och ta det lugnt på resan.

Har alltså kommit hem från Ängelholm, varit ett ärende angående utbyggnad av sommarstugan och sedan ett par timmar är jag hemma.
Ätit sallad med kassler, tomat, paprika, fetaost, soltorkade tomater, avocado och majs. Mmmmmmmmmmmmm Och rödvin såklart (Selvarossa) mitt favoritvin :D :D
Nu blir det Let´s dance!

På söndag är det förresten marknad på Åbytravet. Liten men jag ska dit och kolla lite!

Trevlig helg allihop! :D <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Grattis Matte!
Nä, det här helgen blir det inte mycket roligt :offtobed: Feber & elände, men några filmer ska man väl orka se ändå. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
fatchance
Forumsponsor
Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side

Inlägg av fatchance »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Just påbörjat sanering av en vattenskada som vår populära snö/is ställt till...
Renoverade vardagsrummet i höstas, riktade upp golv, lade vattenburen golvvärme, gipsskivor, målade etc.
Men nu är det bara att börja om... Tretexskivorna hänger som gäddbukar i taket och inlånad torkapparatur från den lokala saneringsfirman står och brummar på övervåningen + hela altanen fylld med soppsäckar innehållande diverse isolering, kolstybb, kutterspån, blött virke, mm.

Men annars är det bra! <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Va muntert :cry: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar