<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Idag blev det lackering! Färgmatchningen blev över förväntan!
Första lagret färg.
Drog en snabb rand på originalfärgen för att kolla hur bra det blev, man ser knappt vart jag sprutade..
Och sen jämförelse. Med kameran ser man knappt någon skillnad, men med riktiga ögat är den nya färgen liiiite mörkare. Men tänkt på att kåpan är solblekt och en massa annat skit.
Slutresultatet på Tanken! Nu fattas det bara originaldekaler!
Fälgarna har blivit blästrade och lackade. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hallsta Moppers ska ju köra en "enpetar tur" i sommar, då får väl vi andra köra en "F50 tur" då
Det finns ju ett gäng i klubben.
Pekka 1 st.
Conrad 1 st.
Rexxy 2-3 st....
Sura 2 st. <!-- </EdIndex> --></div>
Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det spelar ju ingen roll vad vi väljer för "tur"
Conrad kan alltid vara med för han har av alla sorter <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:lol: Å doktorn kan ni bjuda in ni som inte har moped - doktorn han har nog en åt er var.....av samma märke <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Idag blev det lite mer blästring. Fick bromsskölden och sidokåperna blästrade. Imorgon ska jag lacka kåperna om färgen räcker.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du Rexxy, jag brukar som bekant dekaltrimma mina fordon, men det är den första gången jag ser en dekaltrimmad dator <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har en misstanken att dekalerna på dina sidokåpor är utbytta någon gång.... Om man ska vara petig så hade bara F-50 1967 den färgen. GL och GLX var alltid kopparröda, samt att GLX'n var den enda modellen som hade den där fälgarna.
Ska du ha -76'ans dekaler eller dom senare? <!-- </EdIndex> --></div>