Volvo Duett
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Grattis.
Starta den: "Profsen" som startar upp gammelbilar som stått ett tag, drar ur fördelaren och snurrar axeln till oljepumpen med borrmaskin, för att få upp oljetrycket.
En till kombi fins hos mig, En Trabant 1962 kombi med dragkrok. Extra motor med framvgn fins
Motorn är en tvåcylindrig tvåtaktare med slidmatning mellan vevhusen.
Bilen är inte råstig. <!-- </EdIndex> --></div>
Starta den: "Profsen" som startar upp gammelbilar som stått ett tag, drar ur fördelaren och snurrar axeln till oljepumpen med borrmaskin, för att få upp oljetrycket.
En till kombi fins hos mig, En Trabant 1962 kombi med dragkrok. Extra motor med framvgn fins
Motorn är en tvåcylindrig tvåtaktare med slidmatning mellan vevhusen.
Bilen är inte råstig. <!-- </EdIndex> --></div>
- alf-johan
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Jag har förslag på straff , Sova i en suggbur
<!-- </EdIndex> --></div>
,körmoped skrev:Så ska man kanske göra conrad
Braxis, Har du några förslag på straff???
Men hoppas man kan kommma ut till den på lovet nångång och försöka få igång den, står inte hemma direkttvå mil bakom lås å bom
Jag har förslag på straff , Sova i en suggbur

min avatarbild : är min gamla "SUKA"
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sova i Duett har man gjort mången gång..å jag gör det gladeligen igen
Här kommer jag med ett substitut.. Denna hittade jag 2008 patinera å go..såld ny i Östersund. det jag gjort på denna är en sänknig annars orörd.
(ej sänkt på bild..)
man öppnar bakdörren åt sidan

riktigt ovanlig modell skåpad m sidobakrutor har inte hittad en enda till i Sverige

original leveransplakett

man öppnar bakdörren åt sidan

riktigt ovanlig modell skåpad m sidobakrutor har inte hittad en enda till i Sverige

original leveransplakett

-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
- alf-johan
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Varför jag frågade om det var en ryss, så tillverkade dom en sorts opelliknade bilar 50-60 tal
den är riktigt mysig vilken härlig patina du har på dendr.novolette skrev:Det är ju inte en RR utan endast en gammal Opel olympia 1950

Varför jag frågade om det var en ryss, så tillverkade dom en sorts opelliknade bilar 50-60 tal

min avatarbild : är min gamla "SUKA"