Sida 2 av 2

Postat: 17 apr 2010, 22:14
av Raketsport
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Problem är alltid bäst att lösa med återförsäljaren. Om man inte får svar på mail kan man alltid prova att ringa, ett telefonsamtal kommer sällan på villovägar.

Som jag skrivit tidigare så vill jag att vi tänker på följande:
Om man i väljer att klaga på ett företag på en av Sveriges största mopedsajter, så har man startat en ryktesspridning utav dess like. Detta kan faktiskt resultera i förlorad inkomst för företagaren.
Så lös frågor direkt med handlaren i fråga i stället för att undvika sådana situationer. Vi vill väl alla ha god kontakt och fortsatt hjälp av de personer som ägnar sin tid åt att ta fram, nytillverka & köpa in delar till våra mopeder. <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 18 apr 2010, 08:50
av Naeri
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det var verkligen aldrig meningen att den här tråden skulle bli en klagotråd på nåt vis.

Jag har haft kontakt med Ettans och det verkar som att det helt enkelt är ett mail som kommit bort. Har handlat där ett par gånger och det fungerar utmärkt varje gång. <!-- </EdIndex> --></div>