Postat: 17 apr 2010, 22:14
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Problem är alltid bäst att lösa med återförsäljaren. Om man inte får svar på mail kan man alltid prova att ringa, ett telefonsamtal kommer sällan på villovägar.
Som jag skrivit tidigare så vill jag att vi tänker på följande:
Om man i väljer att klaga på ett företag på en av Sveriges största mopedsajter, så har man startat en ryktesspridning utav dess like. Detta kan faktiskt resultera i förlorad inkomst för företagaren.
Så lös frågor direkt med handlaren i fråga i stället för att undvika sådana situationer. Vi vill väl alla ha god kontakt och fortsatt hjälp av de personer som ägnar sin tid åt att ta fram, nytillverka & köpa in delar till våra mopeder. <!-- </EdIndex> --></div>
Som jag skrivit tidigare så vill jag att vi tänker på följande:
Om man i väljer att klaga på ett företag på en av Sveriges största mopedsajter, så har man startat en ryktesspridning utav dess like. Detta kan faktiskt resultera i förlorad inkomst för företagaren.
Så lös frågor direkt med handlaren i fråga i stället för att undvika sådana situationer. Vi vill väl alla ha god kontakt och fortsatt hjälp av de personer som ägnar sin tid åt att ta fram, nytillverka & köpa in delar till våra mopeder. <!-- </EdIndex> --></div>