Från campingsäng till moppekärra
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja de där med avgaserna blir en liten nöt å knäcka, men det ska nog gå.
Nu till dagens arbete. Det blev inte så värst mycke idag, det har ju varit för fint väder.
Tog iaf en sväng med moppen ut till Birsta för att leta lite efter nått bra skydd för hjulen. Det dröjde inte länge förns jag hittade ett perfekt exemplar på ÖB, ett lock till en tunna
Sen när jag kommer ut igen så står det 2 farbröder å tycker att "den där moppen måste du vara rädd om", "en sån där hade jag när jag va ung".
Hehe lite kul å höra sånt. Dom blir som helt nostalgiska
Hur som helst. "Skärmarna" sitter fast med vinkeljärn, sen måste ja bara fixa nått till insidan. Hade hoppats att locket även fick plats på insidan men det var lite för tajt för det

<!-- </EdIndex> --></div>
Nu till dagens arbete. Det blev inte så värst mycke idag, det har ju varit för fint väder.
Tog iaf en sväng med moppen ut till Birsta för att leta lite efter nått bra skydd för hjulen. Det dröjde inte länge förns jag hittade ett perfekt exemplar på ÖB, ett lock till en tunna

Sen när jag kommer ut igen så står det 2 farbröder å tycker att "den där moppen måste du vara rädd om", "en sån där hade jag när jag va ung".
Hehe lite kul å höra sånt. Dom blir som helt nostalgiska

Hur som helst. "Skärmarna" sitter fast med vinkeljärn, sen måste ja bara fixa nått till insidan. Hade hoppats att locket även fick plats på insidan men det var lite för tajt för det

- pangerva
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Verkar ju som om en lite mindre del skulle kunna passa på insidan. bulta ihop i kanterna ser ju ut att gå.
Himla fin kärra blir det iaf. Grattis!
Himla fin kärra blir det iaf. Grattis!

Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tog till en snabblösning med insidan av hjulen. Det fick bli en bit av den gamla vaxduken
Den får sitta där tills jag hittar nått som kan vara bättre...
Kanske har hittat en bra avgasslang oxå. Får se om den pallar värmen bara. En dammsugarslang, det rök ut så fint bakom vagnen när den satt på plats
Ska väl kapa till den senare, för den va ju en aningen för lång...
Skulle ha haft som en muff över ljuddämparen. Får se vad som dyker upp i framtiden..
Man ska inte slänga nånting, det kan alltid komma ett tillfälle då de kan anvädas igen
Tog en provtur på parkeringen ikväll och Lillfröken tyckte de gick riktigt bra

Kanske har hittat en bra avgasslang oxå. Får se om den pallar värmen bara. En dammsugarslang, det rök ut så fint bakom vagnen när den satt på plats

Ska väl kapa till den senare, för den va ju en aningen för lång...
Skulle ha haft som en muff över ljuddämparen. Får se vad som dyker upp i framtiden..
Man ska inte slänga nånting, det kan alltid komma ett tillfälle då de kan anvädas igen

Tog en provtur på parkeringen ikväll och Lillfröken tyckte de gick riktigt bra

- JanneHagnell
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är alla UpMyPhoto-bilder raderade på alla trådar? Va de pga den där virusgrejen?
Jaja, här e iaf en bild från den första riktiga provturen. "Sparklådan" är ihopsatt men den ska finslipas och målas, men ja va bara tvungen å prova
Måste hitta nått bra flexirör som avgasrör oxå. Såg att dom har på Biltema, men de va dyrt tycker ja....
Dammsugarslangen funkade bara korta sträckor märkte ja, den blev lite mjuk efter en tur runt Timrå

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
Jaja, här e iaf en bild från den första riktiga provturen. "Sparklådan" är ihopsatt men den ska finslipas och målas, men ja va bara tvungen å prova

Måste hitta nått bra flexirör som avgasrör oxå. Såg att dom har på Biltema, men de va dyrt tycker ja....
Dammsugarslangen funkade bara korta sträckor märkte ja, den blev lite mjuk efter en tur runt Timrå

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>