Borrning

Tips och frågor. Motorer, reparationer, felsökning, trimning.
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
bryggaren skrev:
fredrök skrev:jag pratare med mc proffsen och de ville ha 560 spänn för jobbet och det tycker jag är lite väl mycket...
Jag har borrat en cylinder i Uppsala. Dom tog 500:- och blev skitbra. Dyrt? Jag vet inte, men om man får ett proffsigt jobb utfört samt att deras maskiner nog inte var billiga så tycker jag det var värt det.
Var det bergenfors :?: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
bryggaren

Inlägg av bryggaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nej, Uppsala Motorslip på Lefflersgatan. Dom hade fått nya grejer till cylinderborrmakinen (eller vad det nu kan heta??) så han kunde ta så små cylindrar. Det tog väl någon vecka, dom prioritera väl inte moppecylindrar direkt, utan tog den när han fick tid. Jag passade på att snacka med honom om vad dom hade för jobb, jag fick några bra tips på bilmärken man skulle akta sig för. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
JanneHagnell

Inlägg av JanneHagnell »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
bryggaren skrev:Nej, Uppsala Motorslip på Lefflersgatan. Dom hade fått nya grejer till cylinderborrmakinen (eller vad det nu kan heta??) så han kunde ta så små cylindrar. Det tog väl någon vecka, dom prioritera väl inte moppecylindrar direkt, utan tog den när han fick tid. Jag passade på att snacka med honom om vad dom hade för jobb, jag fick några bra tips på bilmärken man skulle akta sig för. :wink:
Och de tipsen var...? [img]images/smiles/Trilly-70-12jeff_results[1].gif[/img] <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Att man ska veta hur den förra ägaren skött servicen A och O <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar