Jobbigt va?
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>
Där har grannen alldeles rätt ,allt är till salu...Dakotan är inte i speciellt bra skick.Den har matching numbers men motorn är riktigt klumpigt svetsad undertill.Men äldre guld-dakotor växer ju inte på träd så jag vill nog ha mer betalt än den är värd...Frakten ner till Skåne är nog inte att leka med hellerGrannen skrev:Nog kanske han säljer - men till RÄTT pris, allt är väl till salu bara man får nog mycket...

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men det verkar vara ett vettigt objekt, kunde inte se någon direkt rost på ramslutet som annars nästan alltid är kasst här nere i söder
.Har fått kontakt med en åkare som kör på kiruna så frakten löser sig men går nog loss på 1500:- , vet inte vad det hade kostat med bussgods men tror inte det blir billigare. Du får gärna skicka ett pm med vilket pris du tänkt dig och gärna någon bild

-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
ok..Blöjpilen pris? Biet pris? Zundappen..?
Alabamamannen skrev:Där har grannen alldeles rätt ,allt är till salu...Dakotan är inte i speciellt bra skick.Den har matching numbers men motorn är riktigt klumpigt svetsad undertill.Men äldre guld-dakotor växer ju inte på träd så jag vill nog ha mer betalt än den är värd...Frakten ner till Skåne är nog inte att leka med hellerGrannen skrev:Nog kanske han säljer - men till RÄTT pris, allt är väl till salu bara man får nog mycket...
ok..Blöjpilen pris? Biet pris? Zundappen..?

-
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
-
-
-
-
Hörde att du ska sälja huset ,ja kan tänka mej att byta samlingen mot detGrannen skrev:Okey alabamamannen, jag bjuder 60.000:- för HELA din samling av veteranrelaterat du är ägare av just nu.
Å slingra dig inte - du vet att du får det kontant...för jag behöver åkfordon

-
-