Jobbigt va?

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Appråpå ämnet.... Jobbigt va?

http://www.youtube.com/watch?v=YX0lWN7gzLM <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Alabamamannen

Inlägg av Alabamamannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Grannen skrev:Nog kanske han säljer - men till RÄTT pris, allt är väl till salu bara man får nog mycket... :lol:
Där har grannen alldeles rätt ,allt är till salu...Dakotan är inte i speciellt bra skick.Den har matching numbers men motorn är riktigt klumpigt svetsad undertill.Men äldre guld-dakotor växer ju inte på träd så jag vill nog ha mer betalt än den är värd...Frakten ner till Skåne är nog inte att leka med heller :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
c.impala

Inlägg av c.impala »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men det verkar vara ett vettigt objekt, kunde inte se någon direkt rost på ramslutet som annars nästan alltid är kasst här nere i söder :( .Har fått kontakt med en åkare som kör på kiruna så frakten löser sig men går nog loss på 1500:- , vet inte vad det hade kostat med bussgods men tror inte det blir billigare. Du får gärna skicka ett pm med vilket pris du tänkt dig och gärna någon bild :D <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

Alabamamannen skrev:
Grannen skrev:Nog kanske han säljer - men till RÄTT pris, allt är väl till salu bara man får nog mycket... :lol:
Där har grannen alldeles rätt ,allt är till salu...Dakotan är inte i speciellt bra skick.Den har matching numbers men motorn är riktigt klumpigt svetsad undertill.Men äldre guld-dakotor växer ju inte på träd så jag vill nog ha mer betalt än den är värd...Frakten ner till Skåne är nog inte att leka med heller :roll:

ok..Blöjpilen pris? Biet pris? Zundappen..? :hide: :D <!-- </EdIndex> --></div>
Alabamamannen

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hmm...tror att du glömt att jag oxå samlar :) Du blandar nog ihop mej med nån annan :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du sa ju ALLT ÄR TILL SALU bara det är "rätt" pris.. :D <!-- </EdIndex> --></div>
Alabamamannen

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Så Sant!Bjud nånting då får vi se om ja nappar :D <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->undrar vem som är den största nasaren.. :roll: den som säljer mest eller den som vill tjäna mest :D <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Okey alabamamannen, jag bjuder 60.000:- för HELA din samling av veteranrelaterat du är ägare av just nu.
Å slingra dig inte - du vet att du får det kontant...för jag behöver åkfordon 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Alabamamannen

dr.novolette skrev:undrar vem som är den största nasaren.. :roll: den som säljer mest eller den som vill tjäna mest :D
Alla vill väl få ut så mycket det går,annars ljuger man nog :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Alabamamannen

Grannen skrev:Okey alabamamannen, jag bjuder 60.000:- för HELA din samling av veteranrelaterat du är ägare av just nu.
Å slingra dig inte - du vet att du får det kontant...för jag behöver åkfordon 8)
Hörde att du ska sälja huset ,ja kan tänka mej att byta samlingen mot det :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
c.impala

Inlägg av c.impala »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Då får du sälja dakotan till mig innan bytet :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du måste ha fått hjärnsläpp alabamamannen för mitt hus är inte värt
så mycket som din samling är och dessutom så får du ju MINA grannar på köpet :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Alabamamannen

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Just fan,tänkte inte på grannarna.Jag tar tillbaka budet!:) <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nä snälla grannen. :worship: byt inte man vill ju inte ha mopednasare i närheten. :UH: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar