Mellsta

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har troligen 2 moppar med mig, vi får se om det blir chaffisar till bägge,

knäppskallarna här hemma har ju lagt ett mopperally samma datum :evil: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja då var det ju bokat plats på campingen en för husvagn å så plats för militärtältet å en van... 8) känns skitskoj att kunna vara med om mellstaträffen.. några ur moonshinegänget kommer nog att hämta lite gratis korv hos HillBilly thumb_up vi tar med ketchup å senap själv så blir det lite billigare.. :mutt: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketaren skrev:ja då var det ju bokat plats på campingen en för husvagn å så plats för militärtältet å en van... 8) känns skitskoj att kunna vara med om mellstaträffen.. några ur moonshinegänget kommer nog att hämta lite gratis korv hos HillBilly thumb_up vi tar med ketchup å senap själv så blir det lite billigare.. :mutt:
Vad kul ni ska ha det....Men jag hörde att boende i Ö-vik firade nationaldagen rejält idag,
flera på plats antydde att det var dubbelt firande :roll: för det var några övikare som skulle
lämna bygden för en moppeträff nånstans utsocknes.. :lol:
Kan det vara ni som bygdens talesmän menade... :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Peppe^
Kontakt:

Inlägg av Peppe^ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Camp Kannjack kommer att stå på samma ställe som alltid, dvs mittemot Duvbo moppers vid poolen där burnouterna brukar vara på kvällen 8)

Ni är välkomna att komma och dricka en pilsner där och hälsa. <!-- </EdIndex> --></div>
Bild
Skriv svar