<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har bygget stannat in lite, då min styvfar ska stumma bakdelen, så det blir rejält gjort.
Nåväl, lite frågor/jakt på tips.
sadel, någon som har ett bra förslag till en bobber? vill egentligen inte ha traktor sadel, men kanske går och bygga om lite? Någon annan som har ett bra förslag? Alla förslag är välkomna. Tänkte jag skulle skaffa en slang till framhjulet så han kan rulla "själv".
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kolla sadeln på Doktorns trajja, En gammal hd sadel vore smaskens , men den går väl inte att hitta för pengar, men gamla sadlar till jordbruksredskap går nog att hitta , brukar sitta på räfsor ,självbindare såningsmaskiner osv. <!-- </EdIndex> --></div>
alf-johan skrev:Kolla sadeln på Doktorns trajja, En gammal hd sadel vore smaskens , men den går väl inte att hitta för pengar, men gamla sadlar till jordbruksredskap går nog att hitta , brukar sitta på räfsor ,självbindare såningsmaskiner osv.
Där sa du något, men en gammal traktorsadel är ju sjukt bred, finns det någon mindre modell tro?
Och som du säger, en gammal HD sadel vore toppen grejjer, men lär ju kosta multum om man ens hittar någon. Funderade på en moppe sadel, men frågan är vad för någon, han blir ju stum, så vill ju helst ha någon form av dämpning <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja det är bara att du skickar ett pm.
Den blir inte jättedyr Max 100 kr + frakt.
För nu ligger den bara och sammlar damm.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Låter kanon det, ska stumma hojen innan jag säger mer. Men helt klart intresserad är jag ju <!-- </EdIndex> --></div>