"Grymmen"
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->a simple and conventional motorcycle .det ska vara en moped som går 35 km/t som man kan trimmar upp efter konstens alla regler .det ska vara en moped som är såld i sverige som moped efter svenska regler det kan man klassa som moped
http://www.suzukicycles.org/All-Suzuki/all_suzuki_models.html <!-- </EdIndex> --></div>
http://www.suzukicycles.org/All-Suzuki/all_suzuki_models.html <!-- </EdIndex> --></div>
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Compakt3:Öööh... jaha??? 
Annars står jag och ekrar av hjulen för rengöring och lack just nu, det var surströmmingskiva igår så man behöver va för sig själv en stund
Att det ska vara ett sånt pillergöra med alla dessa ekrar jämt, funderar på att bygga en trumlare för att få dom rena, en plasthink med lock och blästersand på nåt slags roterande stativ borde funka. <!-- </EdIndex> --></div>

Annars står jag och ekrar av hjulen för rengöring och lack just nu, det var surströmmingskiva igår så man behöver va för sig själv en stund

Att det ska vara ett sånt pillergöra med alla dessa ekrar jämt, funderar på att bygga en trumlare för att få dom rena, en plasthink med lock och blästersand på nåt slags roterande stativ borde funka. <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
-
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
-
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tyvärr har det inte gått många knop här inte :embaressed: Alltid lyckas det komma saker emellan när man tror sig ha tid över, nåja sakletandet är väl i princip över och just nu står på tur att para ihop ett Suzukinav med Alabamafälgen för att det ska se lite prydligare ut till K50-gaffeln. Framskärmsproblemet har jag också löst, ska formsuga en i plast eftersom den ändå ska kläs med konstläder. Att hitta en "nätt" 12-tums skärm från nåt annat gick jag bet på, det enda jag hittade var diverse "papegojnäbbar" från moderna tupperwaremoppar och det var aldrig ett alternativ. <!-- </EdIndex> --></div>
-
Lägesrapport
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har så smått kommit igång efter en tids stillasittande. Lyckades komma över en nos kickaxel till motorn i England. Kicken är svetsad på bägge mina motorer så det är tydligen en svag punkt, en 80-kubiks sats är också inskaffad ifall det av nån anledning skulle behövas mer effekt. Annars har jag börjat lacka lite smådelar för att kunna börja med montering. Fick tips av Ari(med stockholmarn) om hur han lirkat fast gaffeln på den så det blir till att plagiera. Ett par bilder för att visa färgval 

<!-- </EdIndex> --></div>

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt: