"Grymmen"

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Pierre

Inlägg av Pierre »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->a simple and conventional motorcycle .det ska vara en moped som går 35 km/t som man kan trimmar upp efter konstens alla regler .det ska vara en moped som är såld i sverige som moped efter svenska regler det kan man klassa som moped

http://www.suzukicycles.org/All-Suzuki/all_suzuki_models.html <!-- </EdIndex> --></div>
Lordhelmet

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Compakt3:Öööh... jaha??? :shock:

Annars står jag och ekrar av hjulen för rengöring och lack just nu, det var surströmmingskiva igår så man behöver va för sig själv en stund :D
Att det ska vara ett sånt pillergöra med alla dessa ekrar jämt, funderar på att bygga en trumlare för att få dom rena, en plasthink med lock och blästersand på nåt slags roterande stativ borde funka. <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Lordhelmet skrev:Förrexten Tompa: Kom igen med din avatar från Hallstamoppers, det är ju den coolaste man skådat :shock:
Nja, man får väl vara lite försiktig, det finns ju tjejer här :D Dom kanske tar illa upp :cry: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tompa, du behöver inte vara blygsam. Jag har sett den på Hallsta och lever än :D
Vi tar inte illa upp ialla fall..... <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Pierre

Inlägg av Pierre »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hmmm hur ser den ut :? :? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Off topic kanske, men det är en bikinibrud med "anatomsika svängningarna". :wink: Påminner mig faktiskt om en mopedtur med skeva fälgbanor. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Lordhelmet

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Personligen tycker jag att det liknar kattslagsmål i en säck :D
Idag har jag fått hem framgaffeln, yippee!!! eller rättare sagt :evil: :evil: :evil: Den var ju bra....NOT! Tur att det kommer en extra så kanske det blir tredje gången gillt. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Finns ett par fina K50 gaffelben med rör ute på tradera nu, men de kostar en slant. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Lordhelmet

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Håhåjaja, står och bygger motorfäste för brinnande livet, det tar tid sånt här. Sätter väl ut en bild imorgon om jag fått ihop rameländet... Jag vill ju att det ska likna nåt oxå.....Nä bäst att fortsätta. :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Esso

Inlägg av Esso »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hallå! hur går det :?: <!-- </EdIndex> --></div>
Raketlack
Kontakt:

Inlägg av Raketlack »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vill inte stressa på dig, men hur går det med "Grymmen" igentligen bastard_inside_sign Har du fått en loppa på stiftet? :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Lordhelmet

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tyvärr har det inte gått många knop här inte :embaressed: Alltid lyckas det komma saker emellan när man tror sig ha tid över, nåja sakletandet är väl i princip över och just nu står på tur att para ihop ett Suzukinav med Alabamafälgen för att det ska se lite prydligare ut till K50-gaffeln. Framskärmsproblemet har jag också löst, ska formsuga en i plast eftersom den ändå ska kläs med konstläder. Att hitta en "nätt" 12-tums skärm från nåt annat gick jag bet på, det enda jag hittade var diverse "papegojnäbbar" från moderna tupperwaremoppar och det var aldrig ett alternativ. <!-- </EdIndex> --></div>
Lordhelmet

Lägesrapport

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har så smått kommit igång efter en tids stillasittande. Lyckades komma över en nos kickaxel till motorn i England. Kicken är svetsad på bägge mina motorer så det är tydligen en svag punkt, en 80-kubiks sats är också inskaffad ifall det av nån anledning skulle behövas mer effekt. Annars har jag börjat lacka lite smådelar för att kunna börja med montering. Fick tips av Ari(med stockholmarn) om hur han lirkat fast gaffeln på den så det blir till att plagiera. Ett par bilder för att visa färgval 8)
Bild

Bild

Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
bodda

Inlägg av bodda »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kommer nog att bli grymm :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jäkligt snyggt! evildevil Allting ser super bra ut. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Skriv svar