<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag säger bara Bluesbrothers
den bästa musikfilmen
annars tycker jag att Deerhunter är kanon <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->På några minuter, kl 20.00 börjar Flykten från Colditz på 8'an en miniserie i två delar om andra världskriget. Ska tydligen vara riktigt bra har jag hört. <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev:På några minuter, kl 20.00 börjar Flykten från Colditz på 8'an en miniserie i två delar om andra världskriget. Ska tydligen vara riktigt bra har jag hört.
Glöm det tipset. Det var verkligen ingen andravärldskrigs action utan mer ett kärleksdrama <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tror att den bästa filmen jag sett var Gladiator. Finns få filmer som slår den enligt mitt tycke. Dock så finns det många bra filmer också. T.ex. Red 2010 som är en action komedi. Väldigt bra. Con Air, gone in 60 seconds ( originalet men bara för att man får se en massa läckra bilar), American Graffiti, Forest Gump, Saving private Ryan, der untergang eller hur det stavas, Benjamin Button, Of mice and Men, The Green Mile osv osv. Men jag tycker att det har kommit ut väldigt många dåliga filmer det förra året. Mest skit..
Senast sedda filmen var law abiding citizen som var jävligt bra. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Finns inte så mycket att se på tv numera men mr bean,seinfeld och 2 and a half men går väl an... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->lyckades med bedriften att sommna vid tv igårkväll...så nog är programmen rätt tråkiga.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->he-he räcker förmodligen bara att ha ljudet på, ger nog samma insommnande verkan..vill nog hålla med conrad, det är nog det tv n är till för.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...