Finnskogsvalsen 2011

Här kan du lägga upp bilder från mopedturer, museum, rally eller skapa en bildtråd om något speciellt
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det finns många tillfällen jag inte glömmer i "rally kariären"

Det var ett litet rally i Surahammar... ? eller var det i Hallstahammar :roll: Jag hade min roliga V4 med ström-motor a: 110hk
den fick på dispans klassa in i lilla grupp A, tillammans med Golf GTi 1600
och sådana farkoster, innan start var det två yngre killar som just hade en Golf GTi i vår klass, dom stod och asgarvade åt min blåa fina lilla saab :cry: och förstod inte varför vi ställde upp överhuvudtaget (vi var just bakom och hörde resonemanget :lol: )
Kan bara tala om att dom inte skrattade längre när tävlingen var över :wink: (Vi tog 9 sekunder på dom på en 3km sträcka 8) )

spocht_winner <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det kan nog vara hallstahammar! För dem har ganska mycket förare nu.
Hahhaha, dem blev ägda slider_anon.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
ilogurra skrev:Det kan nog vara hallstahammar! För dem har ganska mycket förare nu.
Hahhaha, dem blev ägda slider_anon.gif
Hallsta eller Sura gör ingen skillnad
MSK Hammaren har verksamhet i båda kommunerna <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har för mig att sistasträckan var en folkracebana där vi lättade bra nog över ett krön med sväng :lol: och katastrof-lerigt i målgången :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar