2010 års mopedrenovering

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketaren skrev:håller med s_compakt..*R*modellen blir en svårslagen renovering 2011 ribban ligger högt helt klart.. 8) den är mycket snygg..

men för mig som är galen i e-types så ligger även ttures e-type väldigt högt uppe på 2011 topplistan..han har en fruktansvärd puts på sin renovering.. staff_36-1 ... så attan vete hur man röstar på de har grabbarna...efersom båda är svårslagna... 8)

får hoppas att flera oxå ger sig in i leken..alltid kul att följa renoveringstrådarna.. :)
Drar tture på en ekf motor me 80cc å det så blir hans svår slagen 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är det motorn som gör en renovering bra eller dålig Gurra? <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

körmoped skrev:Är det motorn som gör en renovering bra eller dålig Gurra?
jag menar att blev blir bättre med en fet motor :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

körmoped skrev:Är det motorn som gör en renovering bra eller dålig Gurra?
Nej , men bidrar såklart till helhetsintrycket ... vilket man kan se på omröstningen som pågår :cool2: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
peezee
Kontakt:

Inlägg av peezee »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mycket trevligt att se att man fick vara med på en omrustning och att det dessutom har gått bra! Man tackar! Jag ligger lite lågt med min 120cc just nu pga ett annat projekt som troligtvis inte kommer att bli klart under 2011. Men jag kan lova att om det funkar kommer det att bli en riktig raket :twisted: ! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

peezee skrev:Mycket trevligt att se att man fick vara med på en omrustning och att det dessutom har gått bra! Man tackar! Jag ligger lite lågt med min 120cc just nu pga ett annat projekt som troligtvis inte kommer att bli klart under 2011. Men jag kan lova att om det funkar kommer det att bli en riktig raket :twisted: !
Vad kan det vara? Berätta! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
peezee
Kontakt:

Inlägg av peezee »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tyvärr brukar jag hålla lite låg profil med mina grejer tills det börjar att likna något men jag kan ju säga så mycket att jag byggde för några år sedan en compact som jag döpte till Crescent brutale. Det var en compact med en monark 80 TS motor på. Tyvärr så blev den aldrig klar men spillrorna finns kvar så jag funderar på att gå på den igen med nya ideer och en radikalt ombyggd sachsmotor på. Vi får se vad det blir av det. Motorn håller just nu på att konstrueras men det tar en väldans tid tyvärr! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->blir det kanske en trecylindrig denna gång staff_36-1 vi väntar med spänning peezee.... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Skriv svar