PipaZ - MCB 1203 -77
-
Neifelheim
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->

Har börjat polera bakskärmen men den är i såpass dåligt skick så de blir inge vidare :/ <!-- </EdIndex> --></div>
Okej, tufft! Antar att du inte har några bilder på den?Neifelheim skrev:Den dära moppen kanske e ovanlig, men va en sån polare körde på....hehe
Jajjemen, den finns! Men är kanske inte i de bästa skicket. Den du hade var ju såld när jag blev medlemRaketsport skrev:Ja, jag tycker den ser riktigt fräsch ut.
Har du bakskärmen eller?
Har börjat polera bakskärmen men den är i såpass dåligt skick så de blir inge vidare :/ <!-- </EdIndex> --></div>
-
Neifelheim
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Tyvärr inte....detta var på tiden då det var kamera som gällde...o inget digitalt....fan vad jag känner mig gammal. hahha <!-- </EdIndex> --></div>PipaZ skrev:Okej, tufft! Antar att du inte har några bilder på den?Neifelheim skrev:Den dära moppen kanske e ovanlig, men va en sån polare körde på....hehe
Jajjemen, den finns! Men är kanske inte i de bästa skicket. Den du hade var ju såld när jag blev medlemRaketsport skrev:Ja, jag tycker den ser riktigt fräsch ut.
Har du bakskärmen eller?
Har börjat polera bakskärmen men den är i såpass dåligt skick så de blir inge vidare :/
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Uppdatering:
Ja, det har stått still ett tag... Gasvajern gick av samma kväll jag provkörde så ska beställa det snart
Tog o skruvade av framskärmen och framhjulet tidigare idag och har suttit o gnott i ca 30min på framskärmen med T-röd för att få bort de vita färgstänket o de funkade bra
Ska ta o vaxa både fram o bakskärmen senare idag 
Framfälgen, den är väl kromad från början? Hur får jag lättast bort färgen, är det bara färgborttagningsmedel som gäller eller?
Det var nog allt för stunden
<!-- </EdIndex> --></div>
Ja, det har stått still ett tag... Gasvajern gick av samma kväll jag provkörde så ska beställa det snart
Tog o skruvade av framskärmen och framhjulet tidigare idag och har suttit o gnott i ca 30min på framskärmen med T-röd för att få bort de vita färgstänket o de funkade bra
Framfälgen, den är väl kromad från början? Hur får jag lättast bort färgen, är det bara färgborttagningsmedel som gäller eller?
Det var nog allt för stunden