På tal om Göteborg då, Sveriges framsida, vad finns det för veteranfordons-veckoträffar i sommar här

Måndagsträffar vid Nääs Fabriker Flodabjo skrev:Jag har fyra kilometer till Järntorget Göteborg så jag kanske passar in i gruppen
På tal om Göteborg då, Sveriges framsida, vad finns det för veteranfordons-veckoträffar i sommar här
Där är jag uppväxt och körde moppe nästan dygnet runtPuchen skrev:För tillfället c:a 1 mil(?) från järntorget gbg, ute på hising island, området mellan bjurslätt och wieselgrensplatsen (gamla björlandavägen)
Ja jag förstod att det var ngt av dina långsökta skämt (är väl det som kallas Göteborgshumorpangerva skrev:Vadå egotripptråd?Levve skrev:Jag är med...dr.novolette skrev:Va e det här för en egotripptråd
Vi kanske skulle göra en Norrlandssektion![]()
Stockholmarsektionen?
Göteborgarsektionen!
Då får ni la starta NorrlandAR-sektionen
Åhå se därDan L skrev:Där är jag uppväxt och körde moppe nästan dygnet runtPuchen skrev:För tillfället c:a 1 mil(?) från järntorget gbg, ute på hising island, området mellan bjurslätt och wieselgrensplatsen (gamla björlandavägen)
Race på Slätta Damms is var kul.
Saknar dock träffarna vid Torslanda flygfält eller Arken på helgkvällarna! <!-- </EdIndex> --></div>bjo skrev:På tal om Göteborg då, Sveriges framsida, vad finns det för veteranfordons-veckoträffar i sommar här