Div mopeder säljes

S_Compakt

Re: Zundapp

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
bjo skrev:
sm4mwj skrev:Vad är ett bra bud för Zundappen ????
7-8 lakan är den nog värd :)
... skulle tro att dom köparna är mer sällsynt än modellen.

Ang ska man sälja en hel moped på tradera så ska den givetvis ha ett lågt utgångspris eftesom den oftast hittar till sitt marknadsvärde iallafall .. dyrt utgångspris gör den bara ointressant. <!-- </EdIndex> --></div>
anton

Inlägg av anton »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja det kanske är bättre med utgångs pris eller så hade jag för höga reservations pris 3000 på f50in tror jag det var 2600 på dbs och 1600 på Monarken är det för dyrt eller?
Får jag inte 3000 för F50 i nu varande skick så är det ju bara att jag tar in den i garaget och fixar igång den ska nog inte va allt för mycket jobb,och då borde den ju var enklare att sälja.Jag har ju ingen panik att sälja det känns lite onödigt att ha allt för mycket grejer som står och samlar damm.
Vi får se dom ligger ju ute en vecka till nu. <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

anton skrev:Ja det kanske är bättre med utgångs pris eller så hade jag för höga reservations pris 3000 på f50in tror jag det var 2600 på dbs och 1600 på Monarken är det för dyrt eller?
Får jag inte 3000 för F50 i nu varande skick så är det ju bara att jag tar in den i garaget och fixar igång den ska nog inte va allt för mycket jobb,och då borde den ju var enklare att sälja.Jag har ju ingen panik att sälja det känns lite onödigt att ha allt för mycket grejer som står och samlar damm.
Vi får se dom ligger ju ute en vecka till nu.
Men ? Varför inte lägga din F50 på blocket ... sätt ut det priset du vill ha <!-- </EdIndex> --></div>
anton

Inlägg av anton »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag ville ha 3000:- och fick 3300 för f50in får se hur det blir med dom andra dom går ju ut på söndag sen får det nog bli blocket. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

anton skrev:Jag ville ha 3000:- och fick 3300 för f50in .
Om du hade lagt ut den här först och skrivit att du ville ha 3000
så hade du säkert fått det av nån på forumet då hade du inte behövt tradera

hur mycket av dom 3300 går till tradera :?: <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag hade slantat upp 3000 och åkt till Hörnefors på en gång om jag hade vetat.

Men faktiskt så kan köpsuget vara svalt ibland på detta forum. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tror nog det fanns köpsug på en f-50 i nog hade jag åkt och hämtat den direkt för 3000 kronor..tycker det var lite slant för den...har ju betalt mer för sämre mopeder ibland.. :? <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
anton

Inlägg av anton »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu är mopparna borta kommer nog att sälja ett par till till våren för väll prova att lägga upp här först då. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du har ingen treväxlad sachsmotor till salu anton..är ju ibehov av ytterliare en rova.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Skriv svar