Crescent raket tank 1kr!!! ...trodde jag
- knilsknilsson
- Forumsponsor
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Riktigt skumt!! Kontakta Tradera, Av det han sålt tidigare är tydligen både Cobra stromberg och fru cobra ivriga budgivare "kompisbjudning". Både Cobra och Fru cobra bor i möbylånga och Raggarkingen bor i Borgholm 3 mil från mörbylånga?? riktigt skumt!! <!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson
Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar
https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar
https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
-
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja lägga in det dravlet i auktionsbeskrivningen är ju riktigt
klantigt..Men vi får se hur länge det dröjer innan avstängning Tradera brukar vara djävligt sega på att reagera..
Satt en kväll å roade mig med att anmäla auktioner som var inlagda på fel kategorier eftersom det irriterar mig ngt så förbannat att sitta å scrolla förbi en massa skit som inte hör hemma på tex mc delar..
Jag klistrade bara in min kommentar å skickade.. tror jag å grannen bombade med ca 50 st anmälningar var
men inget hände
<!-- </EdIndex> --></div>
klantigt..Men vi får se hur länge det dröjer innan avstängning Tradera brukar vara djävligt sega på att reagera..
Satt en kväll å roade mig med att anmäla auktioner som var inlagda på fel kategorier eftersom det irriterar mig ngt så förbannat att sitta å scrolla förbi en massa skit som inte hör hemma på tex mc delar..
Jag klistrade bara in min kommentar å skickade.. tror jag å grannen bombade med ca 50 st anmälningar var

men inget hände

-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Borgholm....borde inte va så svårt o spåra han o ringa o ta ett snack. <!-- </EdIndex> --></div>
En riktig idiot verkar det vara.turbouffe skrev:Va fan håller karln på med egentligen????
Kolla vad han la in i beskrivningen längst ner!!!!!
http://www.tradera.com/motorkydd-auktion_100708_129848326
Undrar hur många som har råkat ut för denna virrpanna de sista dagarna????
Borgholm....borde inte va så svårt o spåra han o ringa o ta ett snack. <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
/Kuli... <!-- </EdIndex> --></div>
När man blir överbjuden så får man ett mejl från Tradera, så det borde du ha märkt och det kan du även kolla i efterhand om du inte har raderat dina mejl.Oldie skrev:nej nej tittade på den nästan varje dag på slutet och jag blev aldrig överbjudenPop skrev:den finns med för 100 kr, men inga budgivare... det borde ju ge en hint om att den kanske inte ens är värd 100 kr... även om han vill det... och budgivare Oldie, la du märke till vid budgivning att bud försvann?
/Kuli... <!-- </EdIndex> --></div>
- Lasse väss
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->svar från tradera:
Hej Jonas!
Anledningen till varför vi har tagit bort detta bud är för att det stred mot våra regler.
Eftersom att du en gång blivit överbjuden i denna auktion så är du inte längre bunden till budet.
Men om du vill genomföra affären så är säljaren fortfarande bunden till detta.
Hoppas du får en trevlig dag!
Med vänlig hälsning
Petra på Tradera.com
www.tradera.com <!-- </EdIndex> --></div>
Hej Jonas!
Anledningen till varför vi har tagit bort detta bud är för att det stred mot våra regler.
Eftersom att du en gång blivit överbjuden i denna auktion så är du inte längre bunden till budet.
Men om du vill genomföra affären så är säljaren fortfarande bunden till detta.
Hoppas du får en trevlig dag!
Med vänlig hälsning
Petra på Tradera.com
www.tradera.com <!-- </EdIndex> --></div>