<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Finns faktiskt inte en rostgnutta på denna, inte ens i verktygslådan
oerhört fin i själva plåten, enda rosten var lite lite på bakskärmen och bakhjulet.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har faktiskt inte legat på soffan ja heller detta dygn...
Svetsat några borrhål, slipat å spacklat efter "Nöjsnäspöjkarnas" framfart på 70-talet Nu är det grundat och klart för lack i morgon...
(tog hem ramen för det skulle in en "Skyliner" i boxen i kväll)
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ser jättefint ut..blir kul att följa moppens väg tillbaka till livet..
ska du ha in en skyliner i boxen så blir det ju rätt fullt där eftersom det är en riktigt fullvuxen kärra.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kul att se!!! men moppen kunde väl ståt kvar, de va ju "bara" en skyliner som skulle in så den kunde ju lika gärna stått på utsidan ju <!-- </EdIndex> --></div>
Amstaff_Loco skrev:Kul att se!!! men moppen kunde väl ståt kvar, de va ju "bara" en skyliner som skulle in så den kunde ju lika gärna stått på utsidan ju
Ja visst är det löjligt ett stor plåtshabrak med 34 reläer under baksoffan..... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu får det vara bra för idag, VM-dekalerna är på väg med post, nya tankdekaler kom i går, alla muttrar och skruvar finns nytt i en kartong, tom. nya styrlager finns . så nu är jag tillbaka på ruta 1. igen när det gäller locket till verktygslådan, men får väl leta vidare då..
Och nu kommer jag ju inte undan att lacka allt svart också Hmm..
Lasse väss skrev:Nu får det vara bra för idag, VM-dekalerna är på väg med post, nya tankdekaler kom i går, alla muttrar och skruvar finns nytt i en kartong, tom. nya styrlager finns . så nu är jag tillbaka på ruta 1. igen när det gäller locket till verktygslådan, men får väl leta vidare då..
Och nu kommer jag ju inte undan att lacka allt svart också Hmm..
Blank som en solnedgång
he-he jo det ena brukar ju ge det ändra... men snyggt blir det..självklart ska du lacka det svarta oxå... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...