Monark 1142 - lådbrevbärarmoppen - SÅLD

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jahapp, i morgon åker Mr 1142 till Fjollträsk för att konverteras till 3-vxl med fotpedal.

Efter att ha fått igång min KS50 -68 så var det ju solklart att hädanefter ska det åkas komfortmoped, dvs inte Stummis :lol: så den fick vandra vidare. Dock inte utan en liten tår i min ögonvrå.

Nåja, man kan FAKTISKT inte ha hur mycket grejer som helst och med ett garage som i jämn ström fylls med Zündappdelar så måste man prioritera.

När jag nu blivit av med denna och ytterligare 2 objekt så känns det faktiskt bara härligt :lol: 3 objekt mindre att fundera kring och omedvetet leta delar till :D Nåt slags Feng Shui i garaget tror jag det handlar om.

Men..... jag fick behålla trampmotorn så nu kan jag ju faktiskt mickla ihop något av min flerfärgade slitna 2000 från 1957 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Pälle skrev:med ett garage som i jämn ström fylls med Zündappdelar så måste man prioritera.

Du går från klarhet till klarhet grabben. <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Hasse skrev:
Pälle skrev:med ett garage som i jämn ström fylls med Zündappdelar så måste man prioritera.

Du går från klarhet till klarhet grabben.
Haha, ja den rätta vägen blir tydligare och tydligare. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar