Wiklunds projekttråd.

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->flake är snyggt ja, min hoj är ju lila flake....fast fan, man blir lurad ibland "hmm, är det en repa, nej, det är bara solen som gnistrar".

Jag citerar en annan medlem här : rosa, med gröna elefanter! :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Användarens profilbild
Mattias-M

Inlägg av Mattias-M »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag håller med Pälle :!: <!-- </EdIndex> --></div>
Wiklund

Inlägg av Wiklund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Igår var jag till klubben och hämtade en nylackad tank till fs1, en till k50 i samma färg och en k50 ram med lite ramdelar! Tack Fatchance, det vart kanonbra!! slider_thankyou.gif slider_score.gif

Ska bara byta sulor och lacka lite smågrejjer sen får den väll vara kvar.

Bild

Bild

Bild

Ett par bilder på sokkan då! Hehe..

Bild

Bild

När jag fick den.
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fan den sukan kommer att bli Guldfisk :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Wiklund

Inlägg av Wiklund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag vet inte om jag ska samla ihop alla projekt i en tråd :? Jag har några projekt på G nu, snart ikapp braxen!... :lol: :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
fatchance
Forumsponsor
Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side

Inlägg av fatchance »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:thumb: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Wiklund skrev:Jag vet inte om jag ska samla ihop alla projekt i en tråd :? Jag har några projekt på G nu, snart ikapp braxen!... :lol: :wink:
Ja samla på du Wiklundsgrabben :lol: mefipallina_yahoo.gif <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->blir kalas det här ju :) <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Wiklund

Inlägg av Wiklund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack affe och gabbe! :D Känns som om jag ska ändra topic på trådnamnet!

Någon som har tips på bra sulor, satt o kikade på me22or men har inte råd just nu. Har även funderingar på att sälja någon moppe.. :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ME22 har jag nyss köpt. Gav 377:-/ST hos http://www.dackonline.se/dack.html. Levererade hem till garagedörren.

Inte så farligt dyrt tycker jag. Är ju bara runt en hundring dyrare än TjingTjongDäck eftersom frakten ingår i deras pris. <!-- </EdIndex> --></div>
Wiklund

Inlägg av Wiklund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo jag vet, det är inte dyrt, bara mycket pengar! :wink: Ikväll skickade jag en påse med axlar och småpryttlar på förzinkning och började montera lite smått på K50 ramen! Måste fixa svingen, ekra hjul och lite annat smått och gott också! <!-- </EdIndex> --></div>
Wiklund

Inlägg av Wiklund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har jag fått hem sakerna från zink, skallarna på axlarna putsades av i svarven innan zink så dom blänker fint nu. i stort sett bara att börja montera ihop den men det saknas dock en del saker.

Jag bytte bort fs1an mot en annan fs1 med den gamla tanken, en 1209 och en trepetad sachs.

1209an håller jag på med nu, saknas däremot bakhjul så det står lite still och dessutom har jag fått tag på en svalan salong som jag ska försöka få ihop i veckan.

Bild

Bild

Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Schysst! Tycker du ska ha compactlyckta! Snyggare än original :xmas: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Häng på 17 tums hjul så går den som på räls (som den lilarosa) :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
Wiklund

Inlägg av Wiklund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har två 17'' hjul till 50ss med grimecanav o stickaxlar :lol: de hade vart nått <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar