Sida 2 av 2
Postat: 03 jun 2010, 21:43
av pangerva
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->3100:- får du av mig om originalmotorn är med.
Hämtas på plats i Mariestad om jag inte har fel. <!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 04 jun 2010, 16:45
av Amazon_jerka
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
pangerva skrev:3100:- får du av mig om originalmotorn är med.
Hämtas på plats i Mariestad om jag inte har fel.
Ska tänka på det.
Har en som vill byta mot en taksänkt Amazon.
Men inte beslutat hur jag ska göra än. Kommer ju aldrig hitta en 1129igen. <!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 04 jun 2010, 16:47
av Raketsport
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nä, 1129or är ju tusan mer sällsynta än Blöjpilar. <!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 05 jun 2010, 15:43
av Amazon_jerka
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Rexxy skrev:Dt motor istället för enbart Dt cylinder på sachs, latmanstrimning.

Är ju ungefär lika mycket jobb att få till motorfästen bra som att slänga på Dt cylinder på Sachs. <!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 06 jun 2010, 14:17
av Grannen
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Amazon_jerka skrev:Rexxy skrev:Dt motor istället för enbart Dt cylinder på sachs, latmanstrimning.

Är ju ungefär lika mycket jobb att få till motorfästen bra som att slänga på Dt cylinder på Sachs.
Hur mycket jobb det är eller vad man gör spelar mindre roll bara moppen
går som man tänkt och sen får man väl dölja hybriden lite med nå plåtbitar..

<!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 16 jun 2010, 22:37
av Amazon_jerka
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->1129an blir kvar.
Har fått upp moped lusten igen och anmält den till mopedrallyt i Mariestad.
Så nu får man hoppas sommarens marknader har lite delar till mig så jag kan renovera i vinter.

<!-- </EdIndex> --></div>