Motorhistoriska Marknaden i Strängnäs 29-30 Juli
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Perfekt väder idag, lite mulet och en behaglig temperatur. Blev bara ett varv, Maja som förövrigt fyller 1 år idag var inte lika intresserad som jag
Köpte lite Sachsprylar till bra priser. <!-- </EdIndex> --></div>

Monark 1209 - 1978
Monarped M578 - 1957
Simson Schwalbe - 1965
http://www.mopedkultur.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Monarped M578 - 1957
Simson Schwalbe - 1965
http://www.mopedkultur.se" onclick="window.open(this.href);return false;
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tyckte det var en helt okej Marknad.
I och för sig har jag varit "borta" från mopedhobbyn i drygt 5 år, men jag upplever att prisnivån har gått ner igen efter den överhettning som var då i miten på 2000-talet när jag trappade ner mitt mopedinnehav.
här är några exempel från MHS-marknaden.

Säljaren begärde 1500:- för denna inkl. en oborrad Bing 17/10 förgasare.

Bra objekt för den som vill ha lite vinterpyssel. 70cc Athena-kit med Mikuni förgasare och 4-växlad motor, tyvärr dåligt penselmålad i en hemsk kulör.
Båda dessa objekt köptes av andra marknadssäljare, hoppas bara att de ej kommer att skrotas och säljas del för del. <!-- </EdIndex> --></div>
I och för sig har jag varit "borta" från mopedhobbyn i drygt 5 år, men jag upplever att prisnivån har gått ner igen efter den överhettning som var då i miten på 2000-talet när jag trappade ner mitt mopedinnehav.
här är några exempel från MHS-marknaden.

Säljaren begärde 1500:- för denna inkl. en oborrad Bing 17/10 förgasare.

Bra objekt för den som vill ha lite vinterpyssel. 70cc Athena-kit med Mikuni förgasare och 4-växlad motor, tyvärr dåligt penselmålad i en hemsk kulör.
Båda dessa objekt köptes av andra marknadssäljare, hoppas bara att de ej kommer att skrotas och säljas del för del. <!-- </EdIndex> --></div>
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Uploaded with ImageShack.us
det var en bra marknad,hittade visserligen inga hastighetsmätare till SM50,men en hel del bra o ha till E-type,o inte var det dyrt heller.
,moppen var körbar <!-- </EdIndex> --></div>

Uploaded with ImageShack.us
det var en bra marknad,hittade visserligen inga hastighetsmätare till SM50,men en hel del bra o ha till E-type,o inte var det dyrt heller.
,moppen var körbar <!-- </EdIndex> --></div>
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det gäller ju att ha lite tur oxå,å vara på rätt plats vid rätt tidpunkt, moppen köpte jag i kön fram till insläppet,stog på kärra fortfarande,så jag betalade och sa att jag hämtar den när han hade lastat av,hämtade den 1 tim senare,då säger han tat lungt,jag har lite grejor i bilen som du får med,då plockar han fram tanken och limpan, han tog inget extra betalt för dom grejorna,å moppen var billig prutade inte ens. det fanns en tuta till,men den missade jag,men den var trasig i tratten <!-- </EdIndex> --></div>
-
- Kontakt: