<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det var synd att vi inte kunde komma i år, kände att vi inte hade tid men en semstertripp i helgen. Nåja, nästa år blir det nog av...
Var den bra marknaden?
Lägg in många bilder eller nu kan faktiskt e-posta bilder till mig så kan jag lägga upp på raketsport.com, så vi andra får sukta efter missade prylar <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Min kamera fick tydligen nånting i sig på mellsta ,
så det gick inte att få igång den, fast jag hadde nya batterier med mig så va den helt död,
inga bilder från DAK marknaden från mig <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Marknaden var väl OK, mina inköp gjordes redan på fredag kväll så jag blev tidigt nöjd. Handlade mest Zündappdelar, bl a den där efterlängtade växelspaken till 1961-63 200 spänn endast.
Lite oljedunkar och 2 st nos kåpskruvar till Skoterett m fl. 20 spänn styck, varför köpte jag inte alla han hade undrar jag nu.
Ja, sammantaget var marknaden helt OK även om säljarna gick o lade sig tidigt på fredagen och öppnade sent på lördag. Det var lite trist för det är ju som roligast där på sena kvällen. I sedvanlig ordning var vi ute strax för 06:00 på morgonen men då låg ju större delen av säljarna och sov.. ja förutom dom som rullade in på området. Lite trögt var det i överlag.
Slänger upp några bilder senare. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dej såg jag inte på marknaden fast jag hadde med mig en sån där junkmotorr med svarta kåpor <!-- </EdIndex> --></div>
tompa skrev:Dej såg jag inte på marknaden fast jag hadde med mig en sån där junkmotorr med svarta kåpor
Vad sålde du mer Tompa? Jag är ju mest fokuserad på junkmåtårer med runda kåpor.
Nää inge puck, får såna utslag av dom hadde mycke bilgrejor speciellt delar t mässingsbilar årtal 00-26, faktiskt väldigt lite moppeprylar <!-- </EdIndex> --></div>