DAK-marknaden i Falun 3/9

Tipsa om rallyn, träffar, marknader m.m.
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Opps :shock: Kolla gärna :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det var synd att vi inte kunde komma i år, kände att vi inte hade tid men en semstertripp i helgen. Nåja, nästa år blir det nog av...
Var den bra marknaden?
Lägg in många bilder eller nu kan faktiskt e-posta bilder till mig så kan jag lägga upp på raketsport.com, så vi andra får sukta efter missade prylar <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Min kamera fick tydligen nånting i sig på mellsta censored_talk ,
så det gick inte att få igång den, fast jag hadde nya batterier med mig så va den helt död,
inga bilder från DAK marknaden från mig hate-wall.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Marknaden var väl OK, mina inköp gjordes redan på fredag kväll så jag blev tidigt nöjd. Handlade mest Zündappdelar, bl a den där efterlängtade växelspaken till 1961-63 :lol: 200 spänn endast.

Lite oljedunkar och 2 st nos kåpskruvar till Skoterett m fl. 20 spänn styck, varför köpte jag inte alla han hade undrar jag nu.

Ja, sammantaget var marknaden helt OK även om säljarna gick o lade sig tidigt på fredagen och öppnade sent på lördag. Det var lite trist för det är ju som roligast där på sena kvällen. I sedvanlig ordning var vi ute strax för 06:00 på morgonen men då låg ju större delen av säljarna och sov.. ja förutom dom som rullade in på området. Lite trögt var det i överlag.

Slänger upp några bilder senare. <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dej såg jag inte på marknaden :wink: fast jag hadde med mig en sån där junkmotorr med svarta kåpor :D <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
tompa skrev:Dej såg jag inte på marknaden :wink: fast jag hadde med mig en sån där junkmotorr med svarta kåpor :D
Nja, hade keps i dubbel bemärkelse på lördagen så jag gjorde väl inget större väsen av mig :lol:

Vad sålde du mer Tompa? Jag är ju mest fokuserad på junkmåtårer med runda kåpor. <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Pälle skrev:
tompa skrev:Dej såg jag inte på marknaden :wink: fast jag hadde med mig en sån där junkmotorr med svarta kåpor :D
Vad sålde du mer Tompa? Jag är ju mest fokuserad på junkmåtårer med runda kåpor.
Nää inge puck, får såna utslag av dom :wink: hadde mycke bilgrejor speciellt delar t mässingsbilar årtal 00-26, faktiskt väldigt lite moppeprylar <!-- </EdIndex> --></div>
bjo
Kontakt:

Inlägg av bjo »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag väntar på bilder!!!! :!: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar