<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har sett sådan högkomptopp till JLO i verkligheten och den såg mycket bra (och lockande) ut.
Det vore nog en bra affär att köpa sådana toppar på Ebay och sedan kränga vidare på Tradera här i Sverige.
Fina toppar till JLO verkar det vara ont om och är det dessutom den (i Sverige sällsynta?) högkomptoppen så lär priset stiga både i början och slutet av auktionen.
Fläktkyld JLO kan vara bra på många sätt. Har man t.ex. cylindrar eller topplock med taskiga kylflänsar men för övrigt bra så kommer det dåliga att gömmas under fläktkåpan. <!-- </EdIndex> --></div>
56:an skrev:
Det vore nog en bra affär att köpa sådana toppar på Ebay och sedan kränga vidare på Tradera här i Sverige.
Jovisst, men det finns förvånansvärt lite Iloprylar till salu i Tyskland så de har nog haft en värre period än oss då de slängt "skrotet" på soptippen. mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
pangerva skrev:Vet det.
Har gjort mina första köp på ebay igår och idag. Får se om jag har något att visa när det kommer hem.
Hur har det gått?
Mvh Patrik
Förhoppningsvis får jag grejor i veckan. Tysken ville inte skicka utanför Tyskland så han fick skicka till en affärsbekant som ska skicka i veckan. <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60