Sida 2 av 2

Postat: 05 sep 2011, 11:18
av Amarace
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Brukar oftast frikoppla.

Tänk på att inte lägga i friläge, inte kul för växellådan när du ska lägga i en växel igen när du rullar med fart (en del motorer går det bra, men dom flesta protesterar. <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 05 sep 2011, 12:00
av Conrad Engström
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dessutom om man har flera än två växlar, går det inte. In med kopplingen för min del. <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 05 sep 2011, 12:14
av bjo
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Från Mopedboken 1960:

Bild <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 05 sep 2011, 16:37
av Mattias-M
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->frågan är hur mycket mer de slits mot vanlig körning, och med dagens oljor? <!-- </EdIndex> --></div>