<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har min försäkrad i Folksam, det ända dom frågar är ramnr. och hur mycket den väger, dom säger att skillnaden på premien går vid 70 kg,
jag betalar 127 :- i månaden, för den tid den är försäkrad, (inte särskillt dyrt) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vi har alla fordon i MHRF. Drygt 200:- om året helförsäkrat. Man måste vara ansluten till klubb som är med i MHRF, vi är med i Klubb MCV Bohuslän-Dal.
Billig försäkring och bra försäkring! Var med i en olycka i somras, en besiktningsgubbe kom ner från Stockholm, kollade på moppen, hyfsat låg självrisk betalades och nya delar beställdes.
Man får inte använda moppen dagligen, men hur stor koll är det på de? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tror jag vet hur jag ska försäkra original-Raketen: MHRF!
Men hur försäkra custommoppen? Den är ju långt från original.
Visserligen tidstypiskt ombyggd, men att få en MHRF-försäkring på den...
Tacksam för tips på vettigt bolag och helst helförsäkring. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fråga Trygg-Hansa, dom verkar erbjuda veteranförsäkringar där det inte ställs olika krav hit och dit <!-- </EdIndex> --></div>