Vart köper man en sån Zappafan? <!-- </EdIndex> --></div>zappafan skrev:Visst är det skillnad, min varvar 9000 rpm om man plågar men den här..
jämfört med vanliga 32 jamarcolen...(kröken kortad 2cm kanske..oportat)
Cigarrmodellen tror jag inte mycket på, ser inge bra ut invändigt men snygg utvändigt..
Ljuddämpare (igen)
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
1137 4vxl
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
- zappafan
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja det där är ett avkapat trimrör till en Puch Maxi & 32 mm trimkrök sachs, tänkte mer på det är "konorna" som gör grejen
,kanske inte lika viktigt med så lite trim som storpojka säger, men då jag yxa dit det där istället för den riktiga jamarcolljuddämparn för sachs blev det en markant skillnad tycker jag iaf... 

Den här ljuddämparn ska ju va "rätt" till sachs trim..
<!-- </EdIndex> --></div>

Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
hmm, då får jag nog kanske köpa en sån. den ser ju sjukt mycket rejsigare ut än den där långa jamarcolen... <!-- </EdIndex> --></div>
zappafan skrev:Ja det där är ett avkapat trimrör till en Puch Maxi & 32 mm trimkrök sachs, tänkte mer på det är "konorna" som gör grejen,kanske inte lika viktigt med så lite trim som storpojka säger, men då jag yxa dit det där istället för den riktiga jamarcolljuddämparn för sachs blev det en markant skillnad tycker jag iaf...
hmm, då får jag nog kanske köpa en sån. den ser ju sjukt mycket rejsigare ut än den där långa jamarcolen... <!-- </EdIndex> --></div>
1137 4vxl
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
men, det där är ju en fuego, som jag nämnde i början av tråden. vissa sågar cigarren, vissa sågar fuegon. det är ju samma tillverkare, skillnaden kanske inte är så stor? men man vet ju att avstämda pipor är koniska. hmm, är mer förvirrad nu än innan jag frågade... <!-- </EdIndex> --></div>zappafan skrev:Så här såg den ut före kap/svets...
1137 4vxl
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
- zappafan
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Njae, tror jag köpte den på Alvars, men det är ett tag sen... 
http://www.alvars.se/avgassystem-trim-kromad-puch-maxi-p-49778-c-562.aspx
är inte helt säker på att dom finns helkromade längre.. <!-- </EdIndex> --></div>

är inte helt säker på att dom finns helkromade längre.. <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
<!-- </EdIndex> --></div>
Ok, tack! Har bara hittat en massa svart o guld hittills, men ska maila dem o fråga. De var dessutom billigast hittills!zappafan skrev:Njae, tror jag köpte den på Alvars, men det är ett tag sen...
är inte helt säker på att dom finns helkromade längre..

1137 4vxl
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt