Tack för tipset Kringlan! <!-- </EdIndex> --></div>kringlan skrev:Kul att grejorna kom till rätt ställe!!! Grattis.
//Kringlan
Jag skulle ju inte köpa mer grejer nu.....
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Vad säljaren inte visste var att han skrivit fel tel nr i annonsen så jag fick leka detektiv för att få tag i honom. Skam den som ger sig. <!-- </EdIndex> --></div>
Tja, Kringlan tipsade ju här på forumet med en länk till annonsenRaketaren skrev:ja en sådan tipsare skulle man ha..

En sån där som ni kallar "postcykel" har jag. Modell 1159. med "60"cc och 17 bing.
Bytes jätte-Hjärna bort mot en Zündapp KS 50 (-70 till -76.) Eller KS 100.
Nu är det här ju ingen bytes-tråd men,men. Ursäkta trådnersmutsningen Pälle.
En bild på skrotet.
<!-- </EdIndex> --></div>
Ja, men KÖPA det som inte det står så på det går för sig det.Pälle skrev: Ni känner ju mig, jag säljer ju gärna bort grejer som det inte står Zündapp på

En sån där som ni kallar "postcykel" har jag. Modell 1159. med "60"cc och 17 bing.
Bytes jätte-Hjärna bort mot en Zündapp KS 50 (-70 till -76.) Eller KS 100.
Nu är det här ju ingen bytes-tråd men,men. Ursäkta trådnersmutsningen Pälle.
En bild på skrotet.

- SachsMekarn
Då passar den ju i och för sig mig bra den där.Jag är ingen riktig karl.För jag åker ju MOPED !! ibland.
Är inte alla såna där Klena??Pälle skrev:Jag undrar om inte Hasses postcykel är en cykelbruks/klenstummis. Inget för riktiga karlar säger dom.
Då passar den ju i och för sig mig bra den där.Jag är ingen riktig karl.För jag åker ju MOPED !! ibland.

-
-
den först modellen va compakt va orange . men husqvarna flintaPälle skrev:Hoppas du inte ska slåss med mig baradr.novolette skrev:hm den får vi slåss om pälle![]()
Förresten, nån som vet vilka compacter som var lackade orange? Typplåten under sadeln saknas så jag kan inte lista ut modellen. Gaffeln har lyktfästen som inte ser rätt ut. Jag tänker tidig E-type men resten av gaffeln känns Compact, hmm...... HPD?

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Den gode Doktorn ska leverera en stummistank med fin patina så den kommer att passa perfekt på Poststummisen. <!-- </EdIndex> --></div>
Ja, jag har 2 stummisar t o m. Finns ju en klenstummisram med gaffel där ocksåRaketsport skrev:Ja jag har kikat på den annonsen men har annat rat på G. Kul att den kom till någon på forumet! Nu har du ju en stummis igen

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->är det bara jag som tycker det känns lite 1250 över den där compacten. med dom lyktfästena och den svingen. borde väl gå att mäta höjden på motorfästet i så fall. om jag sett rätt på bilder så är väl dom olika höga.
är den till salu så kan jag vara intreserad om priset matchar skicket.
erlan <!-- </EdIndex> --></div>
är den till salu så kan jag vara intreserad om priset matchar skicket.
erlan <!-- </EdIndex> --></div>
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
Jo nog ska du få en fin stummistank. Du vet.. Jag e en som håller det jag lovar..
Beträffande mitt M12 behov så struntade jag i den affären å lät dig dividera fritt med säljaren av en enda anledning. Vi pratades ju vid i tel. så den anledningen behöver jag nog inte närmare förklara..
Håller du vad du lovat
Pälle skrev:Ja, jag har 2 stummisar t o m. Finns ju en klenstummisram med gaffel där ocksåRaketsport skrev:Ja jag har kikat på den annonsen men har annat rat på G. Kul att den kom till någon på forumet! Nu har du ju en stummis igenDen gode Doktorn ska leverera en stummistank med fin patina så den kommer att passa perfekt på Poststummisen.
Jo nog ska du få en fin stummistank. Du vet.. Jag e en som håller det jag lovar..

Håller du vad du lovat