Renovering av en Husqvarna Roulette Lyx
-
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Oj oj oj den hår tråden måste jag följa, har också en Roulette lyx dock en 3-växlad!
Har dock problem med att krysskilen/stiftet för svänghjulet gått av och "smetats" ut så det är halvkört att få ut det, så jag kna inte ställa tändningen riktigt exakt, dock så har jag fått den att gå bra när den är riktigt varm, men innan det så går den rätt kasst helt orkeslös.
Sen är min kolvbultsbussning helt lös och glappar, hur är din? skulle behövt få tag på en ny, men sen ska den brotschas in med.
Kul med flera Rouletter
Bild på min precis efter jag köpt den

som den såg ut innan jag ställde undan den i höstas
<!-- </EdIndex> --></div>
Har dock problem med att krysskilen/stiftet för svänghjulet gått av och "smetats" ut så det är halvkört att få ut det, så jag kna inte ställa tändningen riktigt exakt, dock så har jag fått den att gå bra när den är riktigt varm, men innan det så går den rätt kasst helt orkeslös.
Sen är min kolvbultsbussning helt lös och glappar, hur är din? skulle behövt få tag på en ny, men sen ska den brotschas in med.
Kul med flera Rouletter

Bild på min precis efter jag köpt den

som den såg ut innan jag ställde undan den i höstas

-
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->På den gamla goda tiden bytte jag till en ny Flintakolv i min Roulette av någon diffus anledning, jag tror att det berodde på svårigheter att hitta kolvringar till originalkolven men är inte säker. Hur som helst gick den lika bra med en tvåringars.
Majesty: Wow, en trepet
, en sån har jag aldrig testat. Prova att sota ur avgassystemet ordentligt, vänd på insatsen när du monterar ihop ljuddämparen och provkör, det kanske händer nåt kul med orken
Majesty: Wow, en trepet

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->dear lord när får du hem din husky banana
jag bara funderar lite så vi vet när vi ska hålla oss inomhus
lär ju vara livsfarligt med vända insatser :meangreen: kommer ju att gå ut varningar efter norrlandskusten när du drar igång misstänker jag

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...