<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kör det dödsdömda märket SAAB-93 hgw -08...men trivs ju jättebra med denna bil..trots allt stormande runt märket..har även min gammla skoda pickup som rullar mellan moppeträffarna på sommaren..den har nu gått i vinteride i garaget..
håller även på att rädda en gammal SAAB 96 v4-68 blir en kul leksak kommande sommar..
<!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag gillar ju lågmilare, så min Volvo V50 D2 har bara gått 40 mil.
Hämtade den i tisdags. Lite trist kanske men jag kör 5000 mil om året, så då måste det funka. <!-- </EdIndex> --></div>
Dakota 66 2 st, 67, 76
Dakota 72, 74 Guld
Dakota 79 660 mil
Alabama 75 280 mil
MC 50 66
Monza M 50, 3 C
Magnum Vit
Sears sabre 400 miles
Dakota 3000
Monza 4 speed 84 397 mil
Racing 74
Colorado Gul och rödbrons
Velux 67
Maxi 79, 90, 90
M125 70
Alabama ljusblå 1962
Nevada 80 röd,
Puch Trail 50 cc 70-talare
Dixie 1963
Mexico 1968
Arizona 76
Montana L
M-50
Zündapp 517 71
Yamaha DT 89
Caddylasse skrev:Jag gillar ju lågmilare, så min Volvo V50 D2 har bara gått 40 mil.
Hämtade den i tisdags. Lite trist kanske men jag kör 5000 mil om året, så då måste det funka.
å jag som tog för givet att du körde Caddy <!-- </EdIndex> --></div>
Lite småpul har jag fixat på den under mina 3 år som ägare. Läckande vattenpump, läckande tankarmatur, anliggande bromsar fram, sönderrostad ljuddämpare och avgasröret har gått av före sista ljuddämparen p.g.a rost och sprucken katalysator (Svetsat nu)
Startar i alla väder och inga problem i -25. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kör en Volvo 145:a -70. Men tycker att den är för skadlig att köra på vintern så jag har nu köpt en audi a6:a -95 som ska fixas till lite innan besiktning.
140 diesel hästar jo jag tackar
här är en gammal bild på volvon som ska säljas nästa år. Ska köra pv på sommaren istället.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag kör med en Renault master 06 Om jag inte åker Volvo 850, fast den tar mera soppa än Renaulten. Ibland åker jag med Saab V4 1968. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Brukar aldrig "låsa fast mig" på ett bilmärke. Brukar bli det som jag anser vara bästa affären. Köp en fräsch bil med några mil på nacken, och ha den kvar tills den är färdig för skroten. Det brukar bli mest för pengarna på det sättet.. Detta förutsätter naturligtvis att man är kunnig i bilskruva. Annars kostar det mer än det smakar med begagnat. Just nu kör vi volvo 850 GLT -95 och toyota carinaII -93. Kanon nöjd med båda bilarna.
Det enda jag passar på är FORD... Brrrrr. <!-- </EdIndex> --></div>