<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->krockad såg den ju ut redan innan
jajja skit samma om den blev till skrot den var ju ändå inget att ha längre..
ja då var det faktiskt bättre med lifan då var den ju iaf praktisk <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Alltså jag tycker det är tragiskt att kapa och mixtra med en sån udda modell. Det finns ju inte obegränsat antal av dom precis och fler lär det ju inte bli i den här takten.
Använd skrotramar och överblivna delar istället för att gå på udda modeller som har en historisk betydelse. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->håller helt med Jossan ..synd att man ger sig på så udda mopeder och totalförstör dem..det blir ju inte tillverkat några nya..utan en bit motorhistoria går ur tiden för varje uddamodell som förstörs.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej var och tittade på lastradan nyss, satt en ny limpa på den samt att den gamla fanns kvar i skapligt skick .Hur gör man nu då, ska man slå till eller skulle få köpa med en royal enfield 500 bullet till bra pris om jag tar bägge 2. enligt namnet på tanklocket så kommer den från Luleå erik lundberg tror jag det stog på det nån som känner till han kanske . <!-- </EdIndex> --></div>
Visst finns det en viss charm i att bevara originalmopeder av lite udda modeller.. men fan va trist om alla bara körde original!
Jag kan tycka att det är en större hädelse att tokrenovera en komplett och fint patinerad moped, än att byta till en skojigare motor men behålla patinan (förutsatt att man gör det snyggt)
Menmen det här kan ju stötas o blötas tills man blir gråhårig, vi kommer alltid ha olika syn på det och man gör väl vad man själv vill med sina prylar <!-- </EdIndex> --></div>