Okej !!! jag byter drev ConradConrad Engström skrev:Förstår att din moppe hoppar, när jag såg den senast. Med det drevet

Tror det är bäst att söka sig västerut när det gäller Tillotson!turbouffe skrev:Ja du.... kommer fan inte ihåg, var ut nu å provade olika sökningar men hitta inte en enda en!Mats T skrev:Söker du bara på förgasare eller ?????
Jag har någon i källaren men det är en av de mindre kanske 19-20 mm.Mats T skrev:Någon som har tips var man kan hitta 28-30mm varianter ???![]()
![]()
![]()
Tack 56 an56:an skrev:Jag har någon i källaren men det är en av de mindre kanske 19-20 mm.Mats T skrev:Någon som har tips var man kan hitta 28-30mm varianter ???![]()
![]()
![]()
Jag kan tänka mig de större kan finnas hos dom som sysslar med, eller har sysslat med gokart-bilar.
Säkert kan även så stora förgasare finnas på vissa utombordsmotorer.
Intressant.Hör av migfatchance skrev:Tror det är bäst att söka sig västerut när det gäller Tillotson!turbouffe skrev:Ja du.... kommer fan inte ihåg, var ut nu å provade olika sökningar men hitta inte en enda en!Mats T skrev:Söker du bara på förgasare eller ?????
Fast de är dåliga på att ange diameter på sina objekt..
Men det finns en del prylar där, hör av dig Mats om du behöver hjälp
med att få hem ngt därifrån. (Har släkt "over there")
http://motors.shop.ebay.com/i.html?_trkparms=65%253A12%257C39%253A1%257C72%253A5850&rt=nc&_nkw=tillotson&_dmpt=Vintage_Car_Truck_Parts_Accessories&_trksid=p4506.c0.m245.l1513&_pgn=1
Jo det har allt ekat i huvudetSura skrev:Mats, det kanske börjar bli dags att fundera på ett sprut istället.
Jag har haft planer på både mekaniskt och elektroniskt.
Ett hemmasnidat Megasquirt vore fina fisken