Membran cylindrar

G-son

Inlägg av G-son »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Amarace skrev:Sedan (medans jag är igång o gnäller :) ) så borde väl en cylinder som ska påstås vara som ny inte ha så synliga smårepor i loppet?
Nåja, det är ju bättre än den 3-växlade flintamotorn som Wiklund tydligen köpte av honom. Det visade sig visst att den var 2-växlad och dessutom sönderslagen under leveransen p.g.a. dålig paketering. <!-- </EdIndex> --></div>
sachs

Inlägg av sachs »

G-son skrev:
Amarace skrev:Sedan (medans jag är igång o gnäller :) ) så borde väl en cylinder som ska påstås vara som ny inte ha så synliga smårepor i loppet?
Nåja, det är ju bättre än den 3-växlade flintamotorn som Wiklund tydligen köpte av honom. Det visade sig visst att den var 2-växlad och dessutom sönderslagen under leveransen p.g.a. dålig paketering.
hans beskrivningar brukar inte vara de bästa.
var och kollade på en motor hos han förut skule vara komplet och körklar men var en hög med skrot i en hink.

så Ted kan du inte i fortsätningen sälja dit skrot på blocket !!!!! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vetranladan har inte kommenterat något i tråden.
Förvånad? Not.
Han PM'ade mig om min limpsadel som han sa sig veta vad den skulle passa till. http://www.kolumbus.fi/jukka.ala-konni/Mopedit_kuvat/Jupiter_Sport_800pix.jpg Jag skickade direkt svar tillbaka. Fick inget svar men PM'ade igen och frågade om det skulle bli affär eller inte. Efterlyste alltså ett ja eller nej den 28:e december.
Han har inte svarat ännu. Tycker man att det är för dyrt kan man ju tacka nej. Jag är i alla fall uppfostrad att ge besked, inte bara tiga.
Om han skulle vara intresserad så är sannolikheten liten att han ska få köpa och om han vill blir det inte till det priset i alla fall oavsett han tyckte det var dyrt eller inte.
Tröttepellar ska man inte göra affärer med! <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Grannen

Inlägg av Grannen »

Raketsport skrev:Har du bilder på dom andra då? Dom som du säljer här?
Jag förstår din fråga jossan - här säljer han beggade cyllar men på Tradera är det nytt/oanvänt :idea: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar