Sida 2 av 2

Postat: 05 feb 2012, 17:13
av Grannen
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
S_Compakt skrev:[quote

Svåraste del enligt mig är skydden som sitter över motorn
Men många delar är ju svåra pga av den specifika delen bara fanns på den modellen , fälgarna är INTE identiska med F50 GLX t.ex
Bakhjulet är 16" och inte 17 som framhjulet
Motorn är densamma som på F50 , skillnaden (mot compakt mm) är väl ett annat utseende på cylindern samt en 10mm förgasare istället för 8,5mm
Nåt löjligt om 1hk/vid4000 istället för vid 3500rpm

En som är komplett får man ju inte under 12-13 tusen oavsett hur sliten den är
Kanske du köper alla mina Golden Champ som jag ska sälja framöver sommaren :wink: och jag lovar att du ska få dom i skapligt skick
för dom pengarna :wink: :wink: :wink: <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 05 feb 2012, 18:32
av S_Compakt
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Päls allergiker i hemmet ... <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 05 feb 2012, 18:41
av Peppes Bodega
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
S_Compakt skrev:
Peppes Bodega skrev:Ingen som kan mäta så man kan jämföra t.ex sitthöjden mellan en compakt och en Golden Champ?
Golden Champ
Höjd 110cm
Bredd 90cm
Längd 174cm
Vikt 55kg

Compakt 1252
Höjd 94cm
Bredd 75cm
Längd 161cm
Vikt 46
Tackar!!
Då är det en rätt markant skillnad på en Compakt och en Golden Champ. <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 05 feb 2012, 18:53
av S_Compakt
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tror dock att höjden är styret .. osäker dock , nån kan mäta <!-- </EdIndex> --></div>