Hur tänkte han här..

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag hade lite att göra när vi satt å solade för ngn vecka sedan, satt å slappade å löste korsord..När grabben ville att jag skulle rita en tatuering på honom tog jag bläckpennan å ritade den här på grabbens högra vad han vägrade tvätta sig på en hel vecka haha.:)
Bild
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Roos

Inlägg av Roos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snyggt, Doktorn! :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, det var skickligt gjort.... och du har säkert målat huset också? :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja tackar!
jo personalen på hotellet tittade länge på honom till slut frågade dom mig om det var en äkta dom påpekade att din son är ju så ung (10år) så jag lugnade dom å sa att jag gjort den med min bläckpenna.
Dom kom med ett affärstips att sitta nere på torget å sälja snabba egendesignade engångstattoos kanske vore nåt :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja de va inte illa! :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar