<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tänkte ju ge mig på att montera ihop framgaffeln till dakken idag men konstaterade ju att man behöver nya skärmstag oxå som ska hålla upp framskärmen de var ju givetvis avrostade....så arbetet blev ju nerlagt igen..får beställa hem lite pryttlar från nordscand när man fått lön nästa gång så jag kommer igång lite igen.. behövs ju fräscha tankemblem och en ny tankmatta oxå..m.m <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kommer nog igång med denna tröga renovering oxå nu har fått hem lite nya delar till dakken oxå nu.. och snart en månad ledigt... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har gått lite trögt här ett tag, men hoppas ju på att komma igång lite till helgen med den här tingesten.. har ju beställt ytterligare delar till den så vi får se hur detta slutar... ska försöka plocka ihop gaffeln nu.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tänkte ge dig lite att titta på så kanske inspirationen kommer tillbaka
Ålbergaren renoverade ju sin gaffel på min kärra i Mellsta
Han var ju tvungen för att komma hem
gaffeln gick ju av när han missade den där T-korsningen utanför Säter <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har han hittat på någon bra förklaring, eller kunde han inte välja höger eller vänster snabbt nog <!-- </EdIndex> --></div>