dt50r skrev:Vem jag är? jo.en mopedist i 50års åldern som började köra moppe i 16års åldern och som har enbart grundskole utbildning i vanlig skola,har aldrig gått gymnasiet.väger 113kg i vikt.och är 184cm lång ..jo.jag läser igen allt via dispeyen.behöver inte knappen för förhandsgranskning.
Hade det varit skillnad med grundskole utbildning i ovanlig skola?
Du väger 113kg i vikt säger du. Vad väger de 113kg'na i volym?
Du läser igen allt! Det som du själv skriver då alltså?
Har räknat lite på alla dina siffror ovan och kommit fram till att du är född 19640710
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Spännande tråd detta,den verkar övergå sakta men säkert till "raketforskning" Det riktigt kliar i fingrarna att få testa alla tips o råd som trillat in.
Har legat sömnlös hela natten och funderat över det där med staken. Om man kör på etanol så vevstaken blir längre, hur blir det då med kolven? Blir den lägre eller börjar den slå i toppen? Jag blir bekymrad..
Puch Dakota -73/74 Guld, 74cc 4speed
Crescent 1149 Raketarsle -62, 50/3 KFS
Crescent 1134 -59, 50/3 S
Fram M41, 110cc -56
Victoria FM38 -53
dt50r skrev:Vem jag är? jo.en mopedist i 50års åldern som började köra moppe i 16års åldern och som har enbart grundskole utbildning i vanlig skola,har aldrig gått gymnasiet.väger 113kg i vikt.och är 184cm lång ..jo.jag läser igen allt via dispeyen.behöver inte knappen för förhandsgranskning.
Men här har du en fantastisk möjlighet att trimma (kroppen) helt lagligt...
Jag har provkört 3 olika 45 moped scootrar tidigare och en av dom gick minst 65km/h. I teorin blir dom självgående vid en eventull olycka p.g av den steglösa utvexlingen (variatorn)
dt50r skrev:Jag har provkört 3 olika 45 moped scootrar tidigare och en av dom gick minst 65km/h. I teorin blir dom självgående vid en eventull olycka p.g av den steglösa utvexlingen (variatorn)
Det är ju bra, då kan man ju få lift till sjukhuset å behöver inte ringa ambulans