Mellstaträffen 2012

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lugn nu Kenneth har en moppe på gång om det kan vara något för dig <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag kanske rent av köper en i morgon ... hittat nåt faktiskt <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
S_Compakt skrev:Jag kanske rent av köper en i morgon ... hittat nåt faktiskt
vad skall köpas då? ja försöker sälja ja för o kunna köpa en annan moped ja e sugen på men de går trögt som skam!! e väl helt enkelt för dyr på min moped!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Peppe^
Kontakt:

Inlägg av Peppe^ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ett tips till er som bokat i början av året, ring och hör så inte era platser också blivit "flyttade".
Så har det blirvit för oss i Kannjack. Vi bokade plats 28 eller vad det var och fick höra idag att vi hade plats 60!

Jävla skitcamping! Fixar dom nte till detta blir det ett snack med tidningen :evil: <!-- </EdIndex> --></div>
Bild
NitroMatte
Kontakt:

Inlägg av NitroMatte »

musköchrister skrev:ringde campingen idag och kollade om det fanns elplatser kvar,och det finns litegrann iallafall,21,22,23,27,63,65 fanns kvar i dom områden jag frågade på....
Mellsta Camping och deras bokningssystem är under all kritik!
3/1-2012 ringde jag och bokade plats nr:27. Hur i censored_talk kan dom uppge att den platsen är ledig när jag har bokat den?!?!

Ringde dom igår och hörde mig för hur det va och visst vi i Nitro hade blivit flyttade till plats nr:59
Ingen vettig förklaring fick jag av dom hur och varför det hade blivit så.

Kan dom inte sköta bokningssystemet ska dom inte hålla på med det heller!

//Mattias Nitromopers <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jepp en riktigt tråkig camping..det här med stuguthyrningen.det retar mig en hel del..att det inte ska finnas möjlighet att komma över en stuga för oss här uppifrån..med tanke på avståndet ..att alla stugor ska kunna hyras av samma gäng år efter år...tråkigt... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
jonsa99
Kontakt:

Inlägg av jonsa99 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, sen när man framför kritik på deras fb-sida så raderar de utan att svara.. seriöst.. <!-- </EdIndex> --></div>
Peppe^
Kontakt:

Inlägg av Peppe^ »

musköchrister skrev:ringde campingen idag och kollade om det fanns elplatser kvar,och det finns litegrann iallafall,21,22,23,27,63,65 fanns kvar i dom områden jag frågade på. jag bokade 24 ,jag tänkte ta med litegrann o sälja,och då kunde man gjöra det från platsen man står på.om nån har önskemål om nåt specifikt ( e-type,SM50,sachs)som jag ska ta med,går det bra att höra av sig
bara så du vet, 21, 22, 23, 24 kan man inte boka, där har Blårök sitt start/mål till rallyt och det vet campingen om. <!-- </EdIndex> --></div>
Bild
NitroMatte
Kontakt:

Inlägg av NitroMatte »

Peppe^ skrev: bara så du vet, 21, 22, 23, 24 kan man inte boka, där har Blårök sitt start/mål till rallyt och det vet campingen om.
Tydligen så vet dom inte det!
Blir väll som det året då Nitromopers hade fått en av dom platserna.. Vi fick tränga ihop oss med Kannjack för att campingen hade totalt bommat att Blårök skulle ha start & målgång för mopedkrysset just där som vi hade tilldelats plats. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Sura
Kontakt:

Inlägg av Sura »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag snackade nyss med dom om våra platser fanns kvar, och då svarade hon att ALLA har sina platser kvar, men dom kanske är omflyttade.
Detta pga att det kan komma nån som vill ha samma plats i 5 månader, och då får vi som bokat bara för Mellstaträffen flytta till en annan plats.
När jag då frågade hur det ska gå till om alla platser är bokade så hade hon inget vettigt svar.
Det känns lika seriöst som vanligt när det gäller den där campingen :evil: <!-- </EdIndex> --></div>
Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

Sura skrev:Jag snackade nyss med dom om våra platser fanns kvar, och då svarade hon att ALLA har sina platser kvar, men dom kanske är omflyttade.
Detta pga att det kan komma nån som vill ha samma plats i 5 månader, och då får vi som bokat bara för Mellstaträffen flytta till en annan plats.
När jag då frågade hur det ska gå till om alla platser är bokade så hade hon inget vettigt svar.
Det känns lika seriöst som vanligt när det gäller den där campingen :evil:
Sa dom att vi iallafall har platser bokade :lol: Då har jag lyckats med nåt iallafall
Kanske är tur att vi har två platser bredvid varann bokade
Men man vet ju aldrig dom kanske flyttar den ena...
Men då har dom skitit i det blå skåpet... <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ska bli spännande att komma ner i år :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

Raketsport skrev:Ska bli spännande att komma ner i år :lol:

kan hålla med om det... :roll: vi kanske inte har nånstans å stå då..hoppet står ju till Hillbilly :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->blir ev att ja lånar husbil och tar familje med mig uppåt. ev F50 på släp. parkerar på lämpligt närliggande ställe o sover, verkar säkrast så än o boka på campen, <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
jonsa99
Kontakt:

Inlägg av jonsa99 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kan ju oxo va så att det är sista året som träffen ligger uppe på Mellsta.. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar