<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Varför förstöra fina minnen , har ni sett er i spegeln själv nyligt? kirstie alley ser väl bra ut än idag.. 61 bast 1988 2012hade/har viktproblem, men det är ju gott med mat.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jadå kanske man klippt gräsmattan i stugan sista gången för iår då måste man få sig en.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har märkt att mitt öl lager börjat sina (under 50L) Så det är dax att man får sätta en ny sats öl.
Funderar på en med riktigt mycket malt smak helst bärnstensfärgad, en tung beska som ska sätta sig i halsen och en frisk humleton på tungan. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja för f.. 130 mil är inget för en Norrlänning (var ju till Swedenrock Sölvesborg ,hann köra ned på morron/dagen & supa till på kvällen då vi kom fram...) <!-- </EdIndex> --></div>
zappafan skrev:Ja för f.. 130 mil är inget för en Norrlänning (var ju till Swedenrock Sölvesborg ,hann köra ned på morron/dagen & supa till på kvällen då vi kom fram...)
<!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->JOD!!!?
Hur tänkte dom där? "Mm, vad jag blev sugen på jod idag" [img]images/smiles/Trilly-70-12jeff_results[1].gif[/img] <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inte en droppe här heller Tänkte att jag skulle vara pigg i dag, ska ju ut på äventyr som börjar med en tre timmar lång TÅGRESA <!-- </EdIndex> --></div>