det där låter ju spännande Lasse...Lasse väss skrev:Inte en droppe här hellerTänkte att jag skulle vara pigg i dag, ska ju ut på äventyr som börjar med en tre timmar lång TÅGRESA
![]()

det där låter ju spännande Lasse...Lasse väss skrev:Inte en droppe här hellerTänkte att jag skulle vara pigg i dag, ska ju ut på äventyr som börjar med en tre timmar lång TÅGRESA
![]()
Ja, att åka med SJ va faktiskt spännandeRaketaren skrev:det där låter ju spännande Lasse...Lasse väss skrev:Inte en droppe här hellerTänkte att jag skulle vara pigg i dag, ska ju ut på äventyr som börjar med en tre timmar lång TÅGRESA
![]()
Aha, det är du! Vilket bra arrangemang du ställt till med.PUCH-60 skrev:En del "moppe" i senaste Classic motor,två kändisar på sidan 3.
Lite compactläsning på sid.50-51
Och så jag på bild på sidan 13
Dacapo, helvete va kul vi ha haft & skrattat ikväll...zappafan skrev:Vi var några gjorde en "date" med en gammal arbetskompis (numera avtalspensionär) på våran asiatiska restaurang god mat & god öl efter en arbetsvecka
Fan vad jag saknar hans härligt sjuka humor å rappa tunga...
Tycker du ska satsa fullt ut på "Blankbrunt" !!SachsMekarn skrev:Bara jag som tycker att det är snålt med kulörer på E-type? Piratröd, Orange & Metallblå?
Jag filurar på vad jag ska ha för kulör på min E-type. Finns ju även Gul [img]images/smiles/Trilly-70-12jeff_results[1].gif[/img]
Kanske en "Shark Blue" eller "Toffee Brown" från Vw's kulörer...