Raketsport skrev:Blev snyggt det där! Hälsa Emil att lacken gillas
ja det blir nog inte så tokigt när det kommer på plats...satt och pratade med Rune tidigare i veckan, så nu smids det lite planer för dynan oxå..
ska iväg å köpa hem lite färg till sadelstommen..sen ska den få resa söderut till Rune för lite styling..
Hängde fast bak och framlyktan på 1256 an tycker nog det blir riktigt hyfsat...har fått hem ett elkablage som ska försöka klämmas dit oxå nu..
är inte så sugen på att skruva mycket nu, verkar som man håller på bli dålig eftersom man är allmänt hängig idag.. ...arbetslusten kommer nog tillbaka bara man lyckas krya på sig lite..
Raketaren skrev:verkar som man håller på bli dålig eftersom man är allmänt hängig idag.. ...arbetslusten kommer nog tillbaka bara man lyckas krya på sig lite..
Du är inte ensam har haft ont i halsen hela veckan, så det är väl nått elände som går igen. Nästan skönare att bli riktigt sjuk några dagar och sen bli av med det
Raketaren skrev:verkar som man håller på bli dålig eftersom man är allmänt hängig idag.. ...arbetslusten kommer nog tillbaka bara man lyckas krya på sig lite..
Du är inte ensam har haft ont i halsen hela veckan, så det är väl nått elände som går igen. Nästan skönare att bli riktigt sjuk några dagar och sen bli av med det
Så har jag haft det till och från under vintern men konstigt nog så har en rejäl skidtur eller en liten joggingrunda fått bacillerna att vika hädan. Tror det är friskluften som gör det... Du får börja meka utomhus Raketarn ;)
har fått en del härliga färgförslag på dynan av Rune så nu får han snart ner en sadel.. färgförslaget jag fick sist har en färg som kommer att stämma helt hundra till projektet jag har.. borde passa fint till lacken *prowdlerorange* som moppen har..
ska bara mäta å kolla lite mått, sedan ska stommen strykas med färg..
Raketaren skrev:
kommer nog att försöka hitta wierar som är röda höljen på till det här åket oxå tror det kan se lite extra kul ut...
Blir bra det där! Om du inte hittar röda höljen är det en enkel match för
Lackar-Emil, vanlig 2K färg med 5-10% mjukmedel, sitter som synden på ett hölje!